Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

St.hippolyt,bro...vo,salvana
Forfatter: 
Dato:  06-11-2009 19:12

Jeg søger fordele og ulemper ved disse fodermærker. Hvad er bedst tilpasset danske forhold? Hvad er bedst afstemt? Hvad er billigst? Og jeres erfaringen generelt?

Folealarm udlejes.

0
0
Svar på denne tråd

foder....
Forfatter: 
Dato:  06-11-2009 19:19

Kan se min oveskrift ikke gik helt efter hensigten....der skulle stå: Pavo, st. hippolyt, brogården og salvana.

Folealarm udlejes.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er meget
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 12:15

glad for ST Hippolyt naturmusli

Det får de store 400 g af hver dag, og den lille får kun 150 g

Tilmed får de roepiller og lucerne, samt gærkultur

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 17:46

Ved ikke hvad der er bedst til passet Danmark.

Men min får St. Hippolyt Struktur Energitikum . Han er super flot og har gode hove, hverken jeg eller hesten klager

Han får ca. 800 g Struktur E, og ved siden får han ca. 300 g havre og lucerne, fordelt på 3 måltider

En sæk Struktur E koster 248 kr for 20 kg .

• • Simone • •

med Tim

Hjemmeside: www.bricksite.com/TS

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 20:57

Jeg ville holde mig fra Pavo. Jeg har selv - ligesom rigtig mange i min omgangskreds - rigtig dårlige erfaringer med det. Jeg har fået oplyst af dyrlægen at forholdet mellem selen (mener jeg det var) og nogle af de andre mineraler er forkert. Men det er ved at være længe siden jeg bruget det, da hestene mildt sagt så skidt ud.

Har gode erfaringer med hippolyt naturmusli, men bruger det ikke længere, fordi min nuværende hest skulle have for meget havre ved siden af, og det duede ikke til ham. Men ellers fine produkter:)

DEN NYE MODEL Wintec 2000 All round sælges! Næsten ikke brugt og med fuld garanti!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har rigtig gode
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 22:25

Erfaringer med produkterne fra D&H (Brogaarden). De passer også godt med bl.a. Sund Hest

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider