Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvilke gulpladebiler må der sidde tre
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 05:45

I Hvilke gulpladebiler må der sidde tre på forsædet ?

Skal kunne trække mindst 2200 kg

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Vito....mfl.
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 07:20

når vi taler varebiler og ikke gulplade perosnbiler kan du få et extra sæde til de fleste modeller, feks Vito, transporter osv.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

vi har
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 08:13

en Mercedes Vito med 3 sæder foran (førersæde og bænk), den må så "kun" trække 2000 kg, men godt det super.

Jeg tror du skal finde en ældre 4-hjulstrækker hvori der er indsat et ekstra sæde i midten, hvis du skal trække meget. De nyere modeller har jo kun to sæder.

Lækker Cliff Barnsby model Anky van Grunsven dressursadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Honda...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 08:58

FRV mener jeg den hedder.

Super fed bil, med plads til 3 foran. Endda god plads.

Mener en af modellerne må trække lige godt 2000 kg.

Jeg har 2 veninder der har den, og de kører ihvertfald upåvirket med trailer bagpå.

Mvh. Tine

Fotografering?

Klipning tilbydes i Midtsjælland

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=47&i=1880&...y=desc&e=0

Kvalitets DV'ere sælges, kontakt for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

Land Rover
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 09:30

Vi har to ældre Land Rovere, der er plads til tre foran og de må trække op til 3500kg. Så er der lidt med komforten og sådan Men en helt fantastisk hestebil!

Her i sommerudgaven uden tag

Billede

Julie

5 øvekaniner (mennesker) søges til 2 gratis Kranio Sakral behandlinger i Dianalund.

0
0
Svar på denne tråd

Du kan
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 09:40

inde på bilmodel.dk finde det mærke og den model du evt har kig på og se hvor meget den må trække, det er jo ikke altid det er oplyst i ann.

Lækker Cliff Barnsby model Anky van Grunsven dressursadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Landcruiser
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 09:58

Jeg har en Landcruiser hvor der er monteret lovligt midtersæde, og selvfølgelig synet med det. Det er en af de få 4 x 4 hvor det er lovligt. Sædet bestiller man i Silkeborg hos Vonge, og de leverede efeter farvekode selvfølgelig samme farve læder - det gik nemt og let.

Bilen er hentet med bagsæder i Tyskland, og vi har så lavet den om til en Van og i samme moment pillet midterkonsol ud og monteret midtersæde.

Det er et lille sæde, men fint når vi alle 3 kører korte ture i min bil, eller hvis man skal til stævne og har et par veninder med :-)

0
0
Svar på denne tråd

Toyota HiAce
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 12:40

Jeg har en kort Toyota HiAce varebil med 4x4. Med tre sæder.

Den må trække 2.5 ton. Super hestebil, du har plads til alt (det beskidte) hesteudstyret inde i varerommet og en god bil til at trække med.

Jeg bor i Norge (med tilhørende mængde af bakker og dårlige køreforhold) og jeg kører med en Brenderup Princess trailer med to store heste helt lovligt og trygt :-)

I tillæg er der absolut aldrig noget galt med bilen. Vi har nu HiAce nr 4, vi har dem mellem 3 og 5 år og så sælger vi dem. Ingen af våre biler har været inde til nogen reperasjoner. De har kun fået skiftet bremser og olie :-)

0
0
Svar på denne tråd

Tre sæder
Forfatter: 
Dato:  31-10-2009 13:19

Jeg har en gulplade Honda FR-V med 3 hele sæder foran. Super komfortabel bil, jeg må dog "kun" have 1500 kg på krogen.

Jeg havde før Honda'en en Toyota SportsVan med 2 sæder + et "nød-sæde" - der var plads til et barn. Mener den måtte trække det samme som Honda'en. Vi skiftede kun fordi min 12-årige søn var blevet for stor til det ekstra sæde.

MVH Pia Fruen på Bøgehøj

Chokodullen Marabou Minimulen Sorte Arnold Lånebassen Aslan

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider