Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning i Aalborg
Forfatter: 
Dato:  17-10-2009 00:16

Jeg står og mangler et sted til en hest så tæt på Aalborg som muligt. Er alt i det hele taget booket og er det helt umuligt nu??

Krav: Der skal være pæne forhold, pæne bokse, folde osv, ridebane, ridehus, eller mulighed for at ride til et tæt på.

Så lidt selvpasserordning som overhovedet muligt.

Prisen er ikke vigtig i første omgang

Men vigtigst af alt så tæt på Aalborg centrum som overhovedet muligt. eller ihvertfald mulighed for at tage en bybus dertil.

Håber i kender nogle fine steder :)

På forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd

Aalborg
Forfatter: 
Dato:  17-10-2009 21:23

Annebergvejens rideskole ( SAO ) er nok den mest centrale, men der er ikke så meget plads så jeg ved ikke hvor meget hestene kommer på fold.

Så er der jo finstrupgård ( SAO ) ude i Dall villaby - der er gode busforbindelser og gode udenoms arealer.

I Nørretranders ligger Rygården hestepension som også har ridehus, men der indgår man i en turnus med pasning - hvor ofte ved jeg ikke lige.

Så er der jo også Klarup rideskole; lidt længere væk, men det jeg har set til den virker det som et rigtigt godt sted.

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  17-10-2009 23:19

Udover de nævnte er der også to steder i Langholt. Det ene med bus stoppested lige uden for døren.

På Forårsvej er der ved blive bygget nyt ridecenter, tror det er forårsvej 94.

Så er der Østergård i Dall Villaby, også med bus til døren.

Stald Leere i city syd, bussen holder meget tæt på.

Jeg ved rigtig mange steder har fyldt op pt, men mon ikke det er muligt finde noget....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider