Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Albion sadler
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 12:16

Jeg er lidt i tvivl om dette indlæg skulle postes i produkter & leverandører, men jeg tager chancen herinde alligevel.

Hvad er forskellen på en Albion SL og en Albion Legend K2??

Akrylnegle laves i Frederikssundsområdet af certificeret CND designer. Et fuldt sæt franske negle med 3 ugers holdbarhedsgaranti koster 475,-, vedligeholdelse 375,-. Se link på præs.

Ba. jur. 2010

0
0
Svar på denne tråd

Endnu et
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 19:14

- Og er der forskel på en Albion Style og en Albion SL?? Argh..

Akrylnegle laves i Frederikssundsområdet af certificeret CND designer. Et fuldt sæt franske negle med 3 ugers holdbarhedsgaranti koster 475,-, vedligeholdelse 375,-. Se link på præs.

Ba. jur. 2010

0
0
Svar på denne tråd

Albion
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 20:57

Her www.albionsaddlemakers.com/products/ dressage.htm#

Style er en ældre Albion, men ellers skulle den ligge op af SL.

0
0
Svar på denne tråd

Link...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 21:28

Jeg har været inde og kigge på den side, men synes ikke jeg fandt nogle bemærkninger til Style'n. Øv :(

Ba. jur. 2010

0
0
Svar på denne tråd

Forskelle
Forfatter: 
Dato:  10-10-2009 06:44

Jeg har ikke prøvet en K2... Men jeg tror forskellen på SLén og K2éren ligger i knæstøtten.

Dette er også en af forskellene på SLén og Stylen. SLén har den bedste knæstøtte.

Stylen er dog også en rigtig dejlig sadel og jeg kunne sagtens finde på, at købe sådan en igen. At du ikke kan finde den på hjemmesiden er vist fordi den er udgået.

Med venlig hilsen

Anja

0
0
Svar på denne tråd

Knæstøtte
Forfatter: 
Dato:  10-10-2009 09:28

Tak for dit svar Anja! Det giver god mening, at det er her forskellen ligger, når nu sadlerne udfra billeder minder rigtig meget om hinanden af udseende. Så er jeg ved godt mod :)

Akrylnegle laves i Frederikssundsområdet af certificeret CND designer. 3 ugers holdbarhedsgaranti og mulighed for glimmer og sten. Se link på præs.

Gucci sandaler str. 37 sælges. Se annonce på præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider