Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Gør din hest hip og sikker
Forfatter: 
Dato:  03-10-2009 21:26
Indsat fra nyheden Gør din hest hip og sikker:



Vi har modtaget følgende fra Eldorado:


Eldorado præsenterer en spændende nyhed til hesten. Catago Fiona dækkenet er et hipt nyt dækken til den mode- og sikkerhedsbevidste hesteejer. Dækkenet som fås i lilla og brun har en refleksstribe, som er med til at øge sikkerheden hvis uheldet skulle være ude og hestene løber ud fra folden.


Der er også taget højde for at heste i dag findes i mange størrelser. Catago Fiona dækkenet fås nemlig fra str. 85 - 165, så der er god mulighed for at finde et dækken, der passer din hest i størrelsen. Man har også tænkte meget over pasformen i dækkenet. Det har derfor bla. gåslids samt skjulte krydsgjorde. Frontlukningen er lavet med D-ringe og pistolhager, hvilket også er med til at sikre optimal pasform til hesten.


Har du lyst til at vide mere om dækkenet, kan du kigge ind hos Eldorado





0
0
Svar på denne tråd
 
 Ærgeligt...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 19:04

Normalt er jeg godt tilfreds med Catago. Jeg har lige købt et af disse dækkener til en af hestene. Efter 3 dage med det på ligner ham noget frygtelig noget. Ved lysken i begge sider er han fyld med sår og skavmærker, da de bagerste stropper sidder for langt tilbage i forhold til hvad de plejer. Jeg har målt en dækken magen til i str. 145 hvor der er 50 cm mellem ringene til bagstropperne. Og det samme er der ved str. 165. Her burde der at have været noget mere!Det er jo en stor hest som bruger 165, og dermed også store baglår. Det er en skam, for normalt er de ok. Men nu står jeg desværre bare med en hest i stedet for, som er fyldt med skavesår i stedet for! ÆRGELIGT!

Så desværre lav bedømmelse til denne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har solgt
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 11:22

Catago dækkener førhen (for ca 4 år siden) og hvis de ikke er blevet bedre så er det ikke noget værd at skrive om.


De er dyre i forhold til den ringe kvalitet man får, og vi fik godt nok mange retur som var ødelagte efter kun 1-2 ugers brug.


Det er bare ikke i orden af et dækken til 800-1000kr.


I og for sig, så er det jo intet innovativt i ovenstående ? Ud over refleks-striben, så har alle nye dækkener jo de features der spilles på fra Catago ?


Jeg er ikke imponeret i alt fald :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider