Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Linda Thomsen- din erfaring ønskes?
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 08:36

Hej

jeg plejer at bruge brian moussin som kiro, men han er sygemeldt og står med en hest der fra den ene dag til den anden står med headshaking symptomer og er blevet mere og mere irritabel og virker til at have fået noget i klemme i nakke eller hals regionen. Derfor søger jeg efter samtale med massør om at få kiro ud, men der er ik så mange der kører ud på Fyn, men har hørt at Linda gør? men har aldrig hørt om hende før så søger lidt erfaringer?

Håber en der har brugt hende kan øse lidt ud af erfaringer gerne med kiro behandlinger?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger linda..
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 10:29

både som kiropraktor og som alm dyrlæge og jeg er meget tilfreds med hende.. Efter et balletråd som 1.5 års har min unge mand haft en tildens til at stille sig udaf på det ene bagben.. dette gør at jeg har Linda ret ofte for at få korigeret dette så han kommer til at stå lige igen.

Linda er en super pige, hun er sød, venlig, har godt både heste og menneske tække.. og det er mit indtryk at hun er en dygtig pige,, Jeg har brugt hende som dyrlæge i snart 6 år. Og har aldrig haft grund til at tvivle på hendes faglighed..Ved tvivl spørgmål har hun altid været god til at videre sende til højgård.

Jeg vill til hver en tid anbefale hende.. både som kiropraktor og som dyrlæge..

Pura Raza Española

http://www.staldrohan.dk

PRE hingsteføl sælges ved fravænning. .Se hjemmeside.

Transporter/lille kørekort sælges Se hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 23:10

Bruger også linda som dyrlæge og kiropraktor til min mule og kan varmt anbefale hende

Lykkelige ejer af Sir Aidan Skye !!

Hvorfor har mænd én hjernecelle mere end en hest?
Det er så de ikke drikker af spanden når de vasker bil. :-)

0
0
Svar på denne tråd

kiropraktor...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2009 13:32

Linda Thomsen kan absolut varmt anbefales mht. kiropraktik.

Jeg har været yderst tilfreds de gange hun har været ude til min hest og vil til enhver tid bruge hende igen.

Vh. Jill

Hvert græsstrå har sin egen dugperle

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  06-10-2009 13:47

Jep Linda Thomsen er super god jeg bruger hende også, men har 7 -9 13 ikke haft brug for kiropraktik til mine heste, men det havde min side hest og det var fantastisk hvad hun kunne gøre for den, hesten havde også headshaking symptomer og der var noget der sad fast i nakken, man kunne ligefrem høre hvordan nakken sagde knæk og hesten blev en helt anden meget glad og fræk smil..

Den lykkelige ejer af 2 dejlige heste

0
0
Svar på denne tråd

tak for input
Forfatter: 
Dato:  06-10-2009 17:07

Har haft kontaktet hende men hun vil ikke køre til midtfyn;(

så det er rigtig træls når brian er langtidssygemeldt og hesten har ondt. Sagde ellers jeg gerne ville betale ekstra. æv æv.

0
0
Svar på denne tråd

øv... det var ærgeligt..
Forfatter: 
Dato:  06-10-2009 20:46

Men jeg ved også at hun er super presset.. (ulempen ved at være dygtig) hvad med rikke fra højgård?? Mener også hun laver kiopraktik men er ikke sikker.. Kender dog intet til hende så kan hverken sige for eller i mod...

Pura Raza Española

http://www.staldrohan.dk

PRE hingsteføl sælges ved fravænning. .Se hjemmeside.

Transporter/lille kørekort sælges Se hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

Linda thomsen
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 00:26

Linda kan varmt anbefales som dyrlæge og kiropraktor. Seriøs og kompetent. Hun har ansat en kvindelig dyrlæge.

Team Oases Professional Horse Care:

Hestepension: Hestevelfærd og adfærd

Hestevikaren Prof. Horsecare: Hesteejernes eget vikarbureau

Horseconsult: Rådgivning

http://www.teamoases.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider