Ja, du kan godt forvente at se en klar forbedring på 14 dage med Cortavet, hyben og evt. BOT...
Min gamle dreng har gigt i alle fire ben, det fik han konstateret i foråret, og fik det konstateret i et ben sidste forår. Han har gået i fuld træning hele vinteren, og har været helt fantastisk gående.... Jeg kunne se en forskel sidste forår allerede i løbet ca 5-10 dage på cortaflex...
Det tager jo så længere tid at genoptræne, men han var rentgående i løbet af ca 7 dage... KUN på Cortaflex og hyben...
Jeg har nu her i foråret skiftet til Cortavet... da hesten fik det konstateret yderligere... Men er nu i tvivl om det ikke var en seneskade på et bagben, der viste sig, og ikke gigten der brød ud igen...
Men ligemeget hvad er han nu blevet rentgåede på det ben der sendte ham i røngten i foråret, oga. cortavetten, og er nu kun halt på det bagben med seneskaden...
Så hop ud i det, for der er helt sikkert håb!
Som jeg skrev i din anden tråd har de Cortavet ved Rynkeby hesteklinik, ring og hør dem.
Hvis de ikke vil sende det til dig, så sig til så vil jeg gerne hente det for dig, og sende det 
Ellers burde de, hvis du kender et sted hvor de forhandler cortaflex, også kunne bestille cortavet hjem til dig... det er jo den samme producent 
Mvh. Lotte
Og held og lykke med det