Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Termoridebukser
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 18:30

Datteren skal have et par termoridebukser her til vinterens ridning, men man er vel begyndende teenager, så de der der ligner skibukser kan jeg nok godt glemme.

Har så fundet disse: horze.dk/ product_info.php?products_id=36477 ... er der nogle der kender dem og ved om de overhovedet kan kaldes termoridebukser? De ser jo ret smarte ud, men kan jeg ligeså godt be ungen ta' et par strømpebukser på under de alm. ridebukser istedet?

Eller kender i nogle andre termoridebukser der ser bare en anelse fikse ud?

Mvh. Heidi

Et smil koster intet,
men sætter meget i gang.

0
0
Svar på denne tråd

sidste vinter
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 19:21

tog jeg bare noget skiundertøj på. Det kostede en 50'er i føtex. Det er da nemt og noget billigere end dem du linker til eller de tykke termo man også kan få og giver mindre bevægelsesfrihed. dem ville jeg kun bruge, hvis det blev meget koldt.

# Nvmb∑rS!x

I'm not a number, I'm a free man!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 20:23

Har nogle store thermoridebukser, men har ikke rigtig brugt dem, andet end i stalden. Har så haft thermoundertøj indenunder ridebukserne, og det fungere perfekt!!

Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma

0
0
Svar på denne tråd

Thermo ridebukser
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 20:53

Har lige købt dem fra Horze og de er rigtig lækre at have på. Har dog ikke redet i dem endnu, da det stadig er for varmt.

0
0
Svar på denne tråd

Kan anbefales
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 21:26

Jeg kan heller ikke fordrage thermo ridebukser, altså dem man tager på uden på andet tøj, for jeg syntes det føles som om bukserne sidder fast i sadlen, mens man selv skøjter rundt inden i.

Derfor prøvede jeg sidste år at købe Horze modellen, og det er bare de bedste vinter ridebukser jeg nogen sinde har haft.

Ingen kolde lår, de passer godt og holder godt. Man kan ikke have strømpebukser eller lange underbukser på inden under, for så kan man ikke få ridebukserne på, eller jeg kan ikke, men det er der heller ikke behov for.

Hilsen Mette

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag

og barfodstrimmere burde forbydes....

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Halløjsa
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 06:22

Tak for input so far ;)

Mvh. Heidi

Et smil koster intet,
men sætter meget i gang.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider