Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Præstationsfremmende olie
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 23:01
Indsat fra nyheden Præstationsfremmende olie:


Curragh Carron Oil er et fodertilskud i form af en special olie. Olien består blandt andet af en velafbalanceret blanding af essentielle fedtsyrer, der er udvundet af koldtpresset hørfrøolie af bedste kvalitet samt tilsat calciumhydroxid.


Store mængder af omegafedtsyrer kan have en afgørende betydning for helbredet, og spiller en stor rolle i kroppens opbygning og funktion. Hesten kan fra naturens side ikke selv producere disse fedtstoffer i kroppen. Et dagligt tilskud af Curragh Carron Oil er med til at forbedre hestens udseende, hud og pels samt det giver øget vitalitet. Udover det er der tilsat calciumhydroxid for at fremme fordøjelsen hos hesten.


En anden fordel ved olien er, at den fungerer som energikilde, som giver hesten flere kalorier, samtidig med at fodermængden kan nedsættes. F.eks kan dette være til stor gavn hos heste, der har tendens til kolik eller lider af forfangenhed.


Curragh Carron Oil forhandles bla. hos HH Care



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tillader mig...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2009 07:05

at spørge: er det ikke problematisk, at HN har den slags reklamer postet under "Nyheder"? Det kan lede nogen til at tro, at det er en objektiv formidling, der er tale om, hvilket bestemt ikke ser ud til at være tilfældet. Det samme gør sig gældende med de boots, der blev reklameret for under Nyheder på forsiden den anden dag. Hvem er egentlig afsenderen? Hvis det er HN, der reklamerer, og "camouflerer" det som en nyhed, synes jeg, det er et problem.


Hvad siger i, og hvad siger HN?


Godmorgen fra en journaliststuderende, der synes, der er nogle presseetiske problemer ovenstående


Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine

"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there"
- Tina Dickow

0
0
Svar på denne tråd
 
 helt enig
Forfatter: 
Dato:  25-09-2009 07:41

Jeg finder også disse nyheder som rene reklamer. Var der link til forskningresultater etc var det en anden snak ellers er det bare ren reklame!




Karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Carron oil
Forfatter: 
Dato:  25-09-2009 16:27

Ja og tjek så lige indholdet (kopieret fra hjemmesiden):

Calciumhydroxidopløsning 518 g
Hørfrøolie 432 g

Halvdelen af dette produkt er vand, til en pris af kanpt 50 kr pr l. Og med en tildeling på 60 ml pr dag, mindre end en dl, giver det ikke meget ekstra energi og har ikke en forbyggende effekt på kolik.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Enig.....
Forfatter: 
Dato:  25-09-2009 23:04

Ja jeg må indrømme at min første tanke også var "hvad mon dog de producenter har betalt for reklamen på forsiden af HN"???

For det er da intet andet end et reklameindlæg.

Det er direkte kopier af "luderstoffet" fra bl.a. Hest og Rytter, Ridehsten og Equipage hvor producenterne eller forhandlerne selv sender "produktnyhedstekster" ind til bladene....


Så ja jeg vil ikke mene der er meget nyhed over det, nærmere en form for reklame...


Pia


...................

Dækken sælges eller byttes.

Se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 For dårligt!
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 14:18

Man kan bare ikke tillade sig at ligge den slags "skjult" reklame ind under nyheder!!

Så må de lave en kategori der passer til istedetfor, hvor sådanne reklamer, kan blive lagt ind under, synes det er for dårligt, og det undergraver Hestenettets troværdighed!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Når man...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 15:04

på den måde ukritisk publicerer reklame som "nyheder" bliver det en indirekte "accept" eller ligefrem "anbefaling" af produktet fra HNs side, og det forstår jeg ikke, man er interesseret i, for man risikerer, at negativ omtale eller dårlige oplevelser hos køberne falder tilbage på sitet.


Kan vi ikke få en moderator på banen med HNs interne retningslinjer for reklame? Jeg synes faktisk, det er en vigtig, principiel diskussion.


Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine

"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there"
- Tina Dickow

0
0
Svar på denne tråd
 
 Produktnyt
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 14:47

I har helt ret det kan være svært at se om det er noget vi har skrevet eller noget vi har modtaget som en pressemeddelelse, og det vil vi rette så man fremover ikke er i tvivl.


Fremover vil produktnyt starte med "Vi har modtaget følgende fra xxx med evt. link" der vil derud over komme et blåt flag "Produktnyt" som når en nyhed er opdateret.


Vi beklager at det kan havde været grund til misforståelser.


Med venlig hilsen

heste-nettet.dk


Jan Rasmussen


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 15:39

at der sker noget :-)




Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine

"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there"
- Tina Dickow

0
0
Svar på denne tråd
 
 stadig ikke ok i min verden
Forfatter: 
Dato:  29-09-2009 07:50

Jan :

så kan alle producenter/importører jo spamme jer/HN med info og så er det jo gratis reklame de får uanset om i mærker nyheden med blå flag eller ej.


Er det hvad man ønsker HN skal bestå af fremadrettet?

Nyheder som er produkter der annonceres for i alle fagbladene i forvejen?




Karina



0
0
Svar på denne tråd
 
 enig...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2009 08:26

Jeg er enig med Karinae...

Det er ikke holdbart at have den slags under nyheder, ligegyldigt om det er mærket eller ej.

Så kunne man evt. lave en løsning med fremhævede indlæg under produkter og leverandører i stedet for.


Betaler annoncørerne for at i laver disse nyheder?

Hvis de gør er det næsten endnu værre, for man skal da ikke betales for at viderebringe nyhedsstof.


Nej, lav det som det det er, en reklame.


"Slå følge med dem der siger de søger sandheden, men vær varsom med dem der siger de har fundet den"

0
0
Svar på denne tråd
 
 produktet har været
Forfatter: 
Dato:  29-09-2009 09:50

brugt i væddeløbsbranchen i mange år med stort tilfredsstillelse kan varmt anbefales....


Signatur??? naaah :-P

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider