Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

læskur, fra store hestedag
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 13:29

Var på store hestedag i år, og så et læskur til heste, sat op over for den store ring, nogen der har et nr. og evt. mail eller bare navnet på dem der laver det.

0
0
Svar på denne tråd

Det er her
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 13:36

www.rideudstyr-velfaerd.dk/ hestehus.html

Jeg synes også at det var vældig smart - men man skal nok lige se på de der lange skruer der stikker ud når det er samlet. De kan jo nok lige saves af og så er det fint.

det var 6300 kr pr modul - før moms. Lidt dyrt hvis man skal have flere! Men smart

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

smart eller ikke
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 17:30

Jeg er jo som mange andre på den evige jagt, på et praktisk, sikkert og mobilt skur.

Lige da jeg så billedet, blev jeg begejstret. Men som Lisbeth skriver, så er der jo de lange pløkker og desuden så bliver jeg faktisk lidt nervøs for stålpladerne. Tænk hvis en af hestene sparker igennem dem, uha-uha jeg tør ikke tænke på det!

Hvis det er noget som jeg skulle købe, ville jeg sætte kraftige træplader op af indevæggene og hegn rundt om de udvendige sider, så hestene ikke kommer tilskade på pløkkerne eller for den sagsskyld sparker igennem stålpladerne udefra.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider