Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Prestige Sadel
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 15:29
Hejsa

Nogen som har gode/dårlige erfaringer af Prestige sadlen?
HeidiZ
Én gang hest - altid hest ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Tilføjelse
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 15:55
Det er dressur modellen jeg er interesseret i.
HeidiZ
Én gang hest - altid hest ;-)

0
0
Svar på denne tråd

prestige
Forfatter: 
Dato:  12-10-2004 00:30
Jeg har en springsadel i Prestige model Venezia. Den er rigtig lækker og i super lækker kvalitet.
Du kan se prestige's modeller her: http://www.prestigeitaly.com/
0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  12-10-2004 21:52
for dit link :-)

Havde selv søgt lidt, men kunne desværre ikke selv finde linket :-)

Det jeg er vild med er, at der er så meget plads i kammeret til hesten - vildt lækkert :-)
0
0
Svar på denne tråd

Et SUPER mærke!
Forfatter: 
Dato:  14-10-2004 21:41
Jeg kan varmt anbefale dette mærke. Har selv haft en dressursadel af hippos dressage modellen og den var så dejlig at ride i og den lå godt på hesten.
Har godt nok lige solgt den med en hest, men vil gerne have en igen!

VH LENE

Hesteklipning og kørsel med en hestes trailer tilbydes i Kolding og opland. Ring og få et tilbud!
0
0
Svar på denne tråd

Den er kanon..
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 23:37
har ligesom Soleil også haft en Prestige Hippos dressage, og den var kanon at side i.
Jeg har så desværre også lige solgt den sammen med hesten, da jeg nok ikke kommer til at ride i en længere periode pga. studie på Kolding Universitet.

Det gode ved Prestige er netop at der er meget plads til rygsøjlen, hvilket jeg også hurtigt fandt ud af da jeg købte sadlen, for hesten fik sørme mere rygsving og følte sig bedre tilpas.
Sædet er alt ikke for dybt, hvilket jeg bedst kan lide, samt at den har ikke overdreven knæstøtte, hvilket er et STORT +.

Det eneste er bare når man køber den fra ny, så er læderet meget glat. Men hvis du bruger passiers læderfedt så stopper det hurtigt.
Ellers kan man købe harpiks på spraydåse og bruge enkelte gange, kan godt love dig at du sidder fast i sadlen.

Håber du kan bruge det.

MVH Sandra
0
0
Svar på denne tråd

Sadel..
Forfatter: 
Dato:  18-10-2004 14:53
Jeg bryder mig ikke om Passier sadlen.
Jeg havde en på prøve, den lå godt nok udemærket på min hest, men jeg brød mig slet ikke om den. Den passede ikke til min stil. Knæ sluttet var ikke så stort, og lå ikke til mine ben, og sædet var hårdt, så der gik ikke længe til jeg havde ondt.
Men sådan er det, vi har alle forskellige sadel mærker som vi foretrækker.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider