Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Klatring
Forfatter: 
Dato:  16-09-2009 19:53

Jeg og 3 andre tøser kunne godt tænke os at prøve og komme ud at klatre på klatrevægge.

Nogen som kender nogle stedder i nordjylland?? og evt priser?

Håber på nogen kan hjælpe:)

Louise

0
0
Svar på denne tråd

klatring NJK
Forfatter: 
Dato:  26-09-2009 18:16

Jeg klatrer selv i nordjyske klatreklub. Gå ind på hjemmesiden www.njklatreklub.dk hvor du kan finde mere info om opstart og prøvetime. Har du lyst til at se lidt billeder fra nogle af vores klatreture, så se på min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/friluftsliv For at fremme kvindeklatring har der for nyligt været afholdt et kæmpe klatrearrangement for kvinder Dolls on Walls, hvilket var en stor succes.

Kom endelig forbi klubben i Ålborg.

god dag

Betina

Stengårdens DSP'er - søde, velredne ponyer til glade børn.

www.stald-stengaarden.dk

www.123hjemmeside.dk/friluftsliv

0
0
Svar på denne tråd

prøveklatring
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 14:32

Der er prøveklatring den 30/9 og den 7/10 fra kl. 18.30 i klubben i Ålborg. Man skal være der til tiden for at instruktørene kan få alle igennem. Jeg ved ikke om det faktisk er gratis, men ellers plejer vi at tage 50 kr. per person. I skal bare medbringe træningstøj. Så vil der blive stillet, sele, sko og reb til rådighed, samt en sikrings person til at sørge for, at I kommer sikkert op og ned igen. Håber I har tid til at komme forbi. God tur. Hilsen fra Nordjysk klatreklub /Betina

www.stald-stengaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

prøveklatring
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 14:51

Lige lidt reklame :-) Når vi ikke lige tosser rundt på klatrevæggene i klubben, så kan vi findes på vores nye ruter på DLG siloen på Ålborg havn. Siloen er 35 meter høj, så der er lidt at gå igang med.

www.stald-stengaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider