Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Jeg vil ha' en rigtig mur!
Forfatter: 
Dato:  07-09-2009 21:04

Hej HN!

Nu har jeg forgæves i flere uger søgt på Google, div. hestesider og hvad jeg ellers kunne finde på, efter en rigtig mur!

Jeg har været forbi mange spring-produventer( aluette, billigespring.dk, Røghild, og flere andre)

Jeg har fået muligheden for at indkøbe en rigtig mur til vores springbane, og så er der dælme ingen der vil sælge mig en?

Jeg har fundet flere producenter der sælger "murfyld" eller "murduge", og det er jeg ikke interesseret i, det skal være en "massiv" mur, ligesom den der bliver brugt til større stævner.

Så kære søde H-ænder, hvis I selv/jeres opstaldningssted/klub har en rigig mur kan I så ikke fortælle hvor I har købt den henne?

Evt også pris, og meget gerne et link

På forhånd en million tak

VH

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

tømrer???
Forfatter: 
Dato:  07-09-2009 21:06

Få da den lokale snedker/tømrer til at konstruere 30-40 "æsker" som i selv kan male og vupti så har du en mur.

Hilsen fra

Strit 77

-Ikke noget der ikke kan limes...

-Den der frygter vind og vand er ikke en rigtig handymand!

Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Strit 77
Forfatter: 
Dato:  07-09-2009 21:22

Jeg skal bare ikke risikere noget mht farlige spring, søm, skarpe kanter osv.

Jeg og mine brødre er selv ret fikse på fingrene, men har afholdt os fra at bygge sådan en størrelse! Muren skal, i bedste tilfælde, kunne blive 130 cm. høj, da vi har nogle temmelig dygtige og modige springryttere opstaldede på vores sted. Har fået tilkendt en sponsor, derfor vil jeg helst betale mig fra det!

I øvrigt, eksempler på hvad vi selv har bygget:

0
0
Svar på denne tråd

flere muligheder
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 06:57

OM + Dalbæk laver da begge rigtige springmure med tårne og "hele svineriet"

Så tjek deres sider så finder du priser, men regn med 10-15K for en komplet mur, i valgfri farve.

(Dalbæk er nok billigst,OM mere gennemført)

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider