Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Niels Erik Bøckmann
Forfatter: 
Dato:  07-09-2009 09:36

Hej derude

Kender nogen til denne berider, mht at have sin hest i ridning der? Også mht pensionen, hvordan fungerer den? Vil jo gerne undersøge mest muligt, da min hest skal være der en måneds tid. Det blev nemlig ingen succes, da jeg havde den i tilridning et andet sted, så jeg vil gerne sikre mig bedst muligt denne gang!Han virker flink synes jeg og da jeg så ham undervise, kunne jeg rigtigt godt lide det han sagde.

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

clairvoyance på mennesker og dyr

læs mere: www.mindnsoul.dk

0
0
Svar på denne tråd

berider???
Forfatter: 
Dato:  07-09-2009 10:51

det er han da vidst ikke, men rytter+dommer .

mail til Juliette/richelieu arabians der har profil herinde hun havde sidste år en hest i ridning hos ham

karina

0
0
Svar på denne tråd

Nå ok....
Forfatter: 
Dato:  07-09-2009 11:00

troede han var berider Men pyt, bare han er dygtig, er jeg jo ligeglad med det

Tak for tippet, det vil jeg prøve..

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

positivt
Forfatter: 
Dato:  07-09-2009 13:35

Vi havde en 4 års i ridning hos ham sidste år, og det var super godt.

Hesten kom på fold med legekamarater, han stod altid pænt, og der var god kontakt mht smed/dyrlæge mm.

Hver gang vi var på besøg havde hesten tydeligt rykket sig, og man kom selv lige op og fik en tur hvor de forklarede hvordan de red ham og hvad jeg skulle for at gøre det samme.

Hesten var oppe hos ham af to omgange. Første gang var i slutningen af året hvor hesten var 3, der stod han vist en mrd eller to. Herefter syntes Nalle at den havde lært alt hvad en hest i hans alder skal kunne, så nu skulle den hjem på ferie, og vi kunne komme retur til foråret inde 4 års championat.

Hesten kom så retur til foråret og kom ikke til championat da han blev solgt deroppe fra inden. Men alt i alt så er det et super dejligt sted med søde mennesker.

0
0
Svar på denne tråd

hhhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 09:21

Det lyder da bare super godt, jeg synes netop det lød som om han tænker over, hvor meget man bør byde hesten osv...

Vil meget gerne høre om fleres erfaringer?

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

Prisen pr mdr ?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 10:51

Til jer der har haft heste i ridning på stedet : Hvad koster det pr mdr og er det inkl foder osv ?

0
0
Svar på denne tråd

Bøckmann
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 12:07

Nalle er professionel soldat ved Garderhusarregimentet, og har lige været udstationeret det meste af foråret/sommeren. Han har bare været hjemme på nogle korte ophold, hvor han bla har undervist i Solrød.

Derudover er han A-dommer i dressur.

Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!

Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd

undervisning...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 18:06

Hvordan er han som underviser? Min rideklub udbyder et dressurkursus med ham d.31/10 og overvejer om man mon skulle melde kræet til, men det er lidt dyrt (når man er på SU, ellers tror jeg 1000kr for to dage egentlig er ret billigt) og nu så jeg jo lige en tråd om ham, så kunne man jo lige forhøre sig.

Så altså: Er der nogen der har modtaget undervisning af ham? Hvordan var det? Hvilke principper bruger han?

(Er selv fokuseret på lette, klare signaler og ønsker for alt i verden en hest der går afslappet og for fine hjælpere, ingen hiv og træk eller nørklen eller nulren!)

Mvh Signe

Med hesten Paragraff

Klubmester i spring ISR 2008

(med den gamle part)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider