Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Olie fra Sønderskov Mølle
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 22:16

Hej,

Er ved at undersøge de forskellig muligheder for at give hesten olie som en del af fodret. Er i den forbindelse faldet over forskellige olier fra Sønderskov Mølle. Det lyder umiddelbart som nogle virkelige gode produkter, men jeg kunne godt tænke mig at høre om andre har erfaringer med disse olier, inden jeg køber stort ind.

På forhånd tak.

Hilsen

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 07:12

Min veninde bruger den til avlshopper, og hun virker glad for dem. Hun overtalte så mig til at prøve en dunk til avlshopper, men jeg blev træt af, at den skiller, så selvom du ryster den hver dag, så synes jeg ikke at den 'hænger ordentlig sammen'.

og hesten fik heller ikke en tydeligere brunst af det

SÆLGES:

Shetlænderhoppeføl, rød med hvid man, hale RESERVERET

Varmblodshoppeplag med rødt pas, fra 2008, rød, dressurafstamning hvor konkurrenceresultaterne er i top, forventet 170cm

SE PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd

Sønderskov mølle
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 16:55

Hej

Jeg har både brugt den koldpressede rapsolie, og eksemolien. Eksemolien skiller enormt meget, selvom den rystes flere gange dagligt, jeg måtte smide det sidste ud. Det havde desværre heller ingen effekt på eksemen, så den kan i hverttilfælde ikke anbefales. Rapsolien var nem at have med at gøre, men jeg kunne ikke se forskel på om jeg brugte den, eller om jeg købte det billige nede i netto - så for mig var det desværre penge ud af vinduet

Mvh Linda

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har brugt
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 20:31

den til sommereksem og gud hvor er det træls at det ikke er til at ryste sammen. Det er rigtig dyrt, osse. Olien virkede ikke på min hest.

Alm olie tror jeg altså ikke kan gøres nemmere og billiger end alm husholdningsolie. Det skal ikke være dyrere og mere besværlig end nødvendigt.

Køb dansk, det hjælper hele nationen.

RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08

www.kolbaekgaard.webs.com

Molly sælges, eller udlånes:

www.heste-nettet.dk/lodge/495/hest/ 208325/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider