Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

industrivaskemaskiner.??
Forfatter: 
Dato:  25-09-2004 07:30

er der nogen af jer der kan anbefale modeller.

Har snakket lidt med gemalen om at købe en så hans firmatøj kan vaskes i sådan en og jeg så måske kunne " komme til " at låne den til vask af vores heste dækner.

Har du selv en industri vaske maskine eller kan du anbefale et firma jeg kunne kontakte for eventuelt køb af en brugt model.

imc
livet er herligt
nyd det mens du kan

0
0
Svar på denne tråd

miele...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2004 14:13
jeg eknder flere der har den fra Miele af........ men den er hundedyr.

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Lidt ved jeg da...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 19:44
Hej Inger

Har været hele møllen igennem, med : "Jeg vil ha en industrivaskemaskine" o.s.v.
Der ligger INGEN dækken-vask-firma i 100 km. radius af os, ikke nogen der er til at betale i hvertfald...

Prøvede så at kontakte en Vaskemaskine-krejler vi har i nærheden. Han havde et par stykker, men mange industrimaskiner er ikke større, blot er de med sæbeluge i toppen og lidt mere solid opbygning. Men altså stadig ikke plads til et 460 grams vinterdækken med hals. (Eller et 200 grams stalddækken, der skal blive rent)

Hvis jeg sku ha' en ordentlig maskine, med STOR luge og tromle, så var det altså den gale side af 10.000,-
Det kan man godt nok købe mange nye, fine dækkener for!

Nu har det dog løst sig, vores rideskole har en stor industri-maskine, som kan lånes (man køber bare poletter i cafeteriaet)

På mit arbejde (et plejehjem) har vi 3 LÆKRE maskiner, af mærket MIELE. Men jeg vil TRODS ALT ikke risikere jobbet ved lige at liste mig til at vaske 8 møg-klamme dækkener i et ubevogtet øjeblik. Hvis jeg manglede en sådan maskine, så tror jeg dog, at jeg ville ringe rundt til div. plejehjem, børneinstitutioner, stor-køkkener m.m., og spørge til, hvad de gør, når de skifter maskine. (nogle gange kan det ske (har det gjort hos os) at maskinen ikke kan kogevaske, men kun klare 40 grader. Ikke nok i institutioner, men rigeligt til dækkener) Ellers kan de evt. henvise til deres vaskemaskine-mand, tror tit maskinerne leases.

I sommers vaskede jeg alle mine, de lå i en trillebør i 2 dage i solen og var lige til at skrubbe/skylle rene m. vandslange og børste. Vær dog 2 pers. til at løfte dem op til tørre. (Ikke på tøjsnor, men over stakit, hæk el. lign. Ingen metal, det laver rust-plettter)

Da jeg købte ny (privat) vaskemaskine i sommers, så købte jeg en ASKO Vølund (Tjek Dronninglund El-salg, de har side på nettet og lev. i hele landet) m. 7 kg's tromle og industri-opbygning. Jeg har testet med mit (rene) Bucas vinterdækken, at det kan være deri. Har bare ikke nænnet at putte hesteting deri, men det kommer nok...
En sådan kan også bruges, til hesteting OG arbejdstøj, og koster ikke meget mere end alm. vaskemaskiner gør.

MANGE Hilsener
Anita

Jeg rider for min egen glædes skyld -og andres mening om vores formåen skal ikke tage glæden fra mig!!!

0
0
Svar på denne tråd

industrivaskemaskiner
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 10:08
hey..
prøv at kikke i landsbladet. der har jeg en gang i mellem set en annonce med en der sælger brugte renoverede industrimskiner. bl.a til malkeklude. de koster ca 5,000 kr for en maskine der tager 15 kg

Venlig hilsen kristian
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider