Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Reperation af PC gamacher
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 15:18

Håber der er nogle der kan hjælpe...

Jeg har haft et par PC gamacher i et par måneder, og de er allerede gået op i sygningen ved kantbåndet (kantbåndet er også revet over, så der skal nok et helt nyt på). Er der nogle der ved hvor man kan få syet sådan noget? Jeg har prøvet selv at lave det, men det holdte ikke længe. Jeg bor i København, så det skal gerne være i nærheden af der.

0
0
Svar på denne tråd

reklamation
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 20:06

Så dyre gamacher ville jeg forvente kunne holde længere. Jeg ville reklamere over dem, i den butik hvor de er købt.

MVH Britt

med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

0
0
Svar på denne tråd

kender en
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 21:56

hvor det samme skete for. hun gik bare til forretningen hvor hun havde købt dem.

kort tid efter fik hun tilsendt nogle nye.

det er jo ofte fabriksfejl

Jeanet

0
0
Svar på denne tråd

??? reklamationsret ???
Forfatter: 
Dato:  20-08-2009 01:30

Jeg har desværre fra rigtig mange forskellige hørt, at butikkerne (det drejer sig om flere forskellige i forskellige landsdele !) ikke tager PC gamacher retur eller til reperation, selvom de er under en måned gamle. Det er simpelthen fordi frabrikken nægter at tage dem retur, eller at reperere på dem !!! Netop derfor vil jeg under ingen omstændigheder have det mærke indenfor dørene. Jeg holder mig til de billigere kopi-mærker, som jeg forøvrigt ALDRIG har haft nogle problemer med !!! Det er jo dybt grotesk til den pris, de forlanger, at der er absolut 0 service !!! Det var nok bedre, om alle boykottede dem, så kunne de tage lidt ved lære af det !!!

Mvh. Sabina

Til Salg:
Meget udstyr. Kig venligst min annonce.

Bytter meget gerne

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-08-2009 01:50

jeg har nu haft min PC gam. i snart 1 år og har ingen problemer haft...

Det er selvfølgelig rigtig uheldigt at trådstarter har problemer samt at der tilsyneladende ydes så dårlig service, men det burde jo ikke være tilladt da der jo er 2 års reklamationsret og efter ikke engang en måned skal de jo ikke se sådan ud som trådstarter beskriver, så vil producenten ikke tage dem retur ville jeg godt nok gå videre med det... især når de koster kassen!

Heldig ejer af Pyrus Rævdal <3

Soya og Wolle altid i mit hjerte og savnet hver dag

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2009 08:05

For jeres svar. Jeg synes faktisk også det er ret dårligt at de ikke kan holde mere end et par måneder - det burde de kunne til den pris! Jeg prøver at høre forhandleren om de kan gøre noget...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider