Da jeg har kommet 2 steder i Stenlille i sin tid, vil jeg gerne dele min "viden" om det. Meget kan jo have ændret sig, men nogle ting er jo bare universelle.
Stenlille ridecenter, er jo som alle andre rideskoler et meget menneskebefærdet sted - og der er som så mange andre ridesteder en smule tøsefnidder i krogende, men når rideskolen lukker for dagen er det jo minimeret.
Dog ligger ét par af staldene seperate, så privatheste ikke nødvendigvis er de mest "travle" steder.
Derudover er der uovertruffen skov i baghaven, og i min tid en dejlig springbane, dressurbane/opvarmningsbane + ridehus med store mål.
Dem der har det er søde men taler lige ud af posen, så man skal ikke dø i skam over lidt konstruktiv kritik. De passer dog rigtig godt på jeres heste.
Der er også stutteri Nordskov som ligger lidt længere inde mod byen af samme vej.
De har super faciliteter, og havde i min tid en del enkeltmands undervisning ud over holdene de også kører. De ligger ikke helt så smukt, men det er et fedt sted ellers.
Igen skal man jo indstille sig på at det er deres rutiner der gælder. Men det har alle jer der har heste ude, vel stiftet bekendskab med.