Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Ridehus i Dianalund/Ruds Vedby
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 22:49

Er der virkelig ingen opstaldningsmuligheder med ridehus nær Dianalund/Ruds Vedby/Slagelse?

Jeg har selvfølgelig visse krav, men det største er ridehus.

Julie
Undervisning, ridning, tilridning tilbydes - også heste med problemer.

20 82 08 18

Søger opstaldning: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=23&i=8838&t=8838

0
0
Svar på denne tråd

info om
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 12:10

Da jeg har kommet 2 steder i Stenlille i sin tid, vil jeg gerne dele min "viden" om det. Meget kan jo have ændret sig, men nogle ting er jo bare universelle.

Stenlille ridecenter, er jo som alle andre rideskoler et meget menneskebefærdet sted - og der er som så mange andre ridesteder en smule tøsefnidder i krogende, men når rideskolen lukker for dagen er det jo minimeret.

Dog ligger ét par af staldene seperate, så privatheste ikke nødvendigvis er de mest "travle" steder.

Derudover er der uovertruffen skov i baghaven, og i min tid en dejlig springbane, dressurbane/opvarmningsbane + ridehus med store mål.

Dem der har det er søde men taler lige ud af posen, så man skal ikke dø i skam over lidt konstruktiv kritik. De passer dog rigtig godt på jeres heste.

Der er også stutteri Nordskov som ligger lidt længere inde mod byen af samme vej.

De har super faciliteter, og havde i min tid en del enkeltmands undervisning ud over holdene de også kører. De ligger ikke helt så smukt, men det er et fedt sted ellers.

Igen skal man jo indstille sig på at det er deres rutiner der gælder. Men det har alle jer der har heste ude, vel stiftet bekendskab med. :-)

Knus C og P

Konstruktiv kritik: Positiv udvikling

Det er ikke altid nemt med en hingst, men ham jeg har giver mig en (selv)indsigt jeg ikke har oplevet med andre heste...

Se objektivt på det...

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 19:56

Tak for jeres input, der er ingen af nævnte steder der kan komme på tale. Rideskolen ER prøvet for år tilbage, og Stald Nordskov er ikke lige mig.

Jeg søger et sted, hvor hestevelfærd har 1.prioritet. Hvor man vægter højt, at hestene er ude så meget som muligt, at fodringen er baseret på grovfoder med krybbefoder som tilskud.

At faciliteterne er i orden og at der er en seriøs atmosfære på stedet, hvilket bl.a. vil sige, at ejere af stedet gider drive et sådan sted og dermed tager det seriøst.

Jeg vil ikke have staldvagter, hvor jeg skal trække andres heste frem og tilbage, eller min egen. Prisen er ikke det primære.

Pt. kører jeg ca.30km hver vej til stalden og det kunne være rart, hvis jeg kunne spare lidt km.

Julie

20 82 08 18

Søger opstaldning: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=23&i=8838&t=8838

0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 20:20

stald jaka ved munke bjergby de har ridehus har set de har søgt opstaldere på et tidspunkt

hilsen jeanett
0
0
Svar på denne tråd

jeanettlar
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 20:33

Heller ikke en mulighed Ved godt jeg lyder besværlig, men det er jeg egentlig ikke

Julie

20 82 08 18

0
0
Svar på denne tråd

Assentorp
Forfatter: 
Dato:  15-08-2009 13:35

Hej Julie

Vibeke Lønskov tilbyder opstaldning. Hun bor på Assentorpvej i Stenlille.

Se følgende:

På lille heste-ejendom med 13 bokse (6 stk. nye), 20x60 udendørs ridebane, 20x40 ridehus (nyt), flere folde tilbydes hestepension. Fodring 3 gange dagligt med Krafft foder og wrap-hø efter behov. Hestene står på tørv. På fold hele dagen. Pension inkl. fodring, ind- og udlukning samt mugning. I week-end'en muger du selv.

Hver undervisning har vi både dressur og springundervisning.

Springundervisning ved Sandra L. Hansen, tidl. landsholdsrytter for både pony og junior med international erfaring. Alle niveauer og størrelser er velkommen.

Dressurundervisning ved Anita Sørup, der har undervist i mange år og arbejdet hos blandt andet Michal Ladegård, Bo Heller, Jørgen Olsen og Anne-Grethe Törnblad.

Måske kan du have din hest gående, hvor jeg har min opstaldet. Det ligger kun ca. 2 km fra Vibeke. Så det vil være muligt at bruge hendes ridehus. Mener det koster 300 kr om mdr at bruge hendes ridehus.

Min hest står på et privat sted, hvor det er en gammel men funktionel stald. Der er ingen ridebane eller ridehus, men man kan bruge Vibekes. Du kan ride bagom ad grusvej. Hestene kommer ud tidligt om morgnen og sent ind om aftenen. Lige pt. går de ude døgnet rundt. Der er ingen jordfolde. De har pt 2 friserhopper, 1 friserføl, 2 shetlændere og 1 friserhingst. Min er en 2 års vallak.

Hvis du er interesseret, så kan jeg evt spørge dem, om de kunne være interesseret i en pensionær mere.

Mvh Gitte

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-08-2009 23:15

Nu blander jeg mig lige, hvad koster det ude hos Vibeke?

Hilsen Karina

Asterix

Hvil i fred min dreng

Jeg vil tænke på dig fra nu af og for altid

0
0
Svar på denne tråd

Har fundet
Forfatter: 
Dato:  16-08-2009 16:53

Så lykkedes det at finde et sted, hvor værdierne ser ud til at være de samme som mine.

Tak for jeres hjælp

Julie

20 82 08 18

0
0
Svar på denne tråd

Julie Schwartz
Forfatter: 
Dato:  16-08-2009 17:03

Må man spørge hvor det er henne?

Hilsen Karina

Asterix

Hvil i fred min dreng

Jeg vil tænke på dig fra nu af og for altid

0
0
Svar på denne tråd

Hos Vibeke
Forfatter: 
Dato:  16-08-2009 17:04

Hos Vibeke Lønskov

Julie

20 82 08 18

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider