Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hestehandler i Rønnede
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 18:13

Nogle af jer der har erfaringer med at sælge eller købe hest hos Torben Andersen i Rønnede? (http://www.dkhorses.com/) Gode? Dårlige?

0
0
Svar på denne tråd

hheeejjjj
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 19:59

jeg har absolut kun positive ting at sige om torben ,

en yderst reel mand ,som du ka stole på

asterix fjorbasse

charme selvtillid ,,lidt for meget

og lækkert hårr

0
0
Svar på denne tråd

dkhorses
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 23:02

Han er hestehandler lige som flere af de øvrige "gammeldags" handelsmænd vi har i DK.

Han kører også rundt på div. markedspladser & bytter dyr, frem & tilbage.

Der er (også) hos Torben både gode heste/ponyer imellem såvel som knap så gode.

Dermed er der gode erfaringer & dårlige erfaringer (også) med Torben.

Sælge til en hestehandler ville jeg ikke gøre, købe der - måske men ville se mig om en masse andre steder inden/også.

Man kan da godt finde udemærkede heste hos en hestehandler, men JEG "turde" ikke handle et sådan sted uden en handelsundersøgelse udført af EGEN dyrlæge.

Så så husk nu vi må ikke skælde dyrenes beskyttelse og hestens værn ud fordi lovgivningen er så vag.

Hvem pokker må vi SÅ skælde ud???

EROS FOREVER - glem ham ikke!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Har købt ponyer hos ham
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 06:53

Tja vi har været heldige at købe to dejlige ponyer hos Torben.

Begge ponyer har været sunde og raske (for uanset om man køber hos hestehandler eller privat, så får man da foretaget en handelsundersøgelse ikke )og de har fuldt ud levet op til de forventninger vi havde. Begge ponyer blev gode stævneponyer for min datter og ligeledes har vi solgt begge ponyer videre, så deres gode egenskaber kunne blive brugt af anden pony pige/dreng til gavn for deres udvikling indenfor ridning.

Så jeg kan kun fortælle positivt om ham.

Både Torben og Helle er sympatiske mennesker og jeg ville ikke have skrubler over at handle med dem

;o) Lillian

0
0
Svar på denne tråd

positiv/negativ
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 19:47

Kender en der købte belgier der, der viste sig at være ifolet, og syg.. begge endte med at dø og Torben nægtede al kendskab, selvom det senere hen viste sig at han vidste alt om det..

En anden ville købe en ret dyr islænder, men så den haltede hvor han sagde de var pga den va nyskoet.. Viste sig den havde en alvorlig skade og skulle aflives..

Disse har der være en del af.

Men de har også gode heste imellem..

Mvh. Pernille og D's Denver.

Brino saks.. Må du hvile i fred stærke basse.

Følle på vej :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider