Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

klargøring til sadelkåring
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 11:19

Hej alle

Er der nogen der kan anbefale et godt sted hvor de klargør og fremviser heste til sadelkåring - på Sjælland?? Meget gerne også med priser!

Det skal helst være en rolig person da min hoppe godt kan være lidt nervøs for fremmede og nye ting:0)

Med venlig hilsen Laila

SÆLGES

2 års hoppeplag Lionell x Bernstein sælges, forv. stang +170

Skimmel (tysk) holstener hingsteplag Casillas x Leandro født 2009

Kontakt for mere info

0
0
Svar på denne tråd

????????????
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 21:06

Slet ingen der kender et sted hvor de tager heste i ridning på sjælland og også fremviser ved kåring??

Med venlig hilsen Laila

SÆLGES

2 års hoppeplag Lionell x Bernstein sælges, forv. stang +170

Skimmel (tysk) holstener hingsteplag Casillas x Leandro født 2009

Kontakt for mere info

0
0
Svar på denne tråd

Flere steder
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 12:23

Der er flere steder som klargøre til sadelkåring og jeg går ud fra at det er til næste år du søger en.

Der er Martin Holfelt i Frederiksværk (eller er det Frederikssund?) - han er super flink, yderst sympatisk og frem for alt rolig og omhyggelig.

De samme rosende ord kan siges om Noagård ved Jan og Sofie Christensen - omend der får du nok ikke plads. Min egen hoppe som blev skrevet op hos dem da hun ikke en gang var 1 år og det var ikke et øjeblik for sent :-)

Derudover er der flere beridere, som også gør det godt til sadelkåringerne. Du kan evt. kaste et blik i kataloget til dette års kåring og se hvem der har været rytter. Måske er der en mindre kendt, som er et godt alternativ og den rette for dig og din hoppe.

Pøj, pøj med det.

/Louise

0
0
Svar på denne tråd

Klargøring til kåring
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 21:19

Èn der (også) altid gør det godt er John Hvalsøe Saul

http://www.hvalsoe-saul.dk/

Camilla Enemark kan absolut også være en mulighed (hvis hun stadigvæk tilbyder dette?!)

http://www.pchorses.dk/

Pris - uden at vide det præcise beløb vil jeg skyde på ca. 5000 kr. pr. mdr. (plus, minus), MEN det kan ofte vise sig at være pengene værd.

Så så husk nu vi må ikke skælde dyrenes beskyttelse og hestens værn ud fordi lovgivningen er så vag.

Hvem pokker må vi SÅ skælde ud???

EROS FOREVER - glem ham ikke!!!!

0
0
Svar på denne tråd

ghgtjgtjthk
Forfatter: 
Dato:  15-08-2009 17:20

jan og sofie på noagaard, er klart mit bedste bud! de er super dygtige, men ja man skal være heldig med at få plads. har selv arbejdet hos dem, og jan laver altid et godt arbejde med de unge.

Dressur rytter - Carmen Louise

0
0
Svar på denne tråd

Stine Juul Lyngsø
Forfatter: 
Dato:  23-08-2009 18:07

Stine er helt vildt dygtig, og de foregår altid på hestens præmisser. Hun er uddannet berider ved Hasse Hoffmann, og har sammen med sin mand, Michael Lyngsø, et stutteri/ridecenter, Kirkeledgaard, hvor de både avler, underviser, og tager i ridning.

Jeg kan kun tale positivt om Stine hun er bare så dygtig, hun har siden marts ændret min hets totalt! Den er en helt anden hest at se på! Altså positivt ;-)

http://www.kirkeledgaard.dk

Hilsen Maria

Day-Light min nye stjerne, du er fantstisk

" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"

Til min elskede Ridder

06.06.1998-10.07.2008

R.I.P

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider