Jeg er fornyligt flyttet til Mundelstrup udenfor Århus, og kunne godt tænke mig at komme igang med at få lidt rideundervisning igen. Jeg har kontaktet Sabro rideskole for at høre hvad de kunne tilbyde, men fik det svar at de ikke mente det ville være et sted med nok udfordring for mig.
Hvor kan jeg så gå hen?
Jeg er 26 år og har redet det meste af mit liv, jeg kommer oprindeligt fra nordjylland hvor jeg stadig har min egen hest stående på mine forældres gård. Jeg har haft ham siden han var 2 år og selv uddannet ham fra bunden (han er nu 15 år) og vi starter lidt småstævner engang i mellem, primært LA1-LA3.
Det er umiddelbart ikke planen at min hest skal flyttes lige foreløbigt (da økonomien ikke er til det pt.),men jeg vil gerne igang med at få undervisning igen, da det efterhånden er over 6 år siden jeg sidst har fået det.
Dette kræver dog at jeg kan låne en elevhest på rideskolen, og elevheste "der kan noget" hænger jo ikke ligefrem på træerne.
Er der nogen der har erfaringer i den retning? eller kan anbefale gode steder?
Det skal være i nærheden af Århus, min kæreste og jeg har bil,så jeg kan godt bevæge mig lidt,men indenfor max.en ½ timeskørsel.