Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Rideklub/undervisning ved Århus?
Forfatter: 
Dato:  04-08-2009 07:52

Jeg er fornyligt flyttet til Mundelstrup udenfor Århus, og kunne godt tænke mig at komme igang med at få lidt rideundervisning igen. Jeg har kontaktet Sabro rideskole for at høre hvad de kunne tilbyde, men fik det svar at de ikke mente det ville være et sted med nok udfordring for mig.

Hvor kan jeg så gå hen?

Jeg er 26 år og har redet det meste af mit liv, jeg kommer oprindeligt fra nordjylland hvor jeg stadig har min egen hest stående på mine forældres gård. Jeg har haft ham siden han var 2 år og selv uddannet ham fra bunden (han er nu 15 år) og vi starter lidt småstævner engang i mellem, primært LA1-LA3.

Det er umiddelbart ikke planen at min hest skal flyttes lige foreløbigt (da økonomien ikke er til det pt.),men jeg vil gerne igang med at få undervisning igen, da det efterhånden er over 6 år siden jeg sidst har fået det.

Dette kræver dog at jeg kan låne en elevhest på rideskolen, og elevheste "der kan noget" hænger jo ikke ligefrem på træerne.

Er der nogen der har erfaringer i den retning? eller kan anbefale gode steder?

Det skal være i nærheden af Århus, min kæreste og jeg har bil,så jeg kan godt bevæge mig lidt,men indenfor max.en ½ timeskørsel.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 15:23

Skåde rideklub, ligger tæt på Mundelstrup.

Vilhelmsborg, ligger tæt på Mundelstrup.

Årslevgården, ca. 25 - 30 min. kørsel. Ligger ved brabrand.

Vh. Pernille

SÆLGES: Bates Maestro dressursadel 17" 5000 ,-.

Sælges også på Hestegalleriet.dk og DBA.dk

*Det er viljen, der skaber vejen*

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  09-08-2009 16:23

Altså nu synes jeg absolut ikke mundelstrup og mårslet er tæt på hinanden??

den mundelstrup du bor i er ved Sabro eller ??

prøv også skårupgård??

-Stephanie

Med den bedste Bandit :)

Sælges:

*Bates Caprilli Precieux

Sort 17" med uld

www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=275285

Købes:

* Albion SLK 17" WIDE uld

*Regndækken str. 145 uden fyld

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med en part?
Forfatter: 
Dato:  09-08-2009 17:05

Hvad med at få en part i stedet og så få undervisning på denne?

Jeg tror ikke der findes mange elevheste, der kan gå på det niveau, du er vant til. Du kan nok heller ikke finde et ridekolehold, der er på samme niveau.

Er du ikke interesseret i en part, så ville jeg kigge de større steder som Aarslevgården, Skåde, Vilhelmsborg, Skaarupgaard osv, som har beridere ansat. Du kan måske finde en ok elevhest, du kan få eneundervisning på.

... sagde Ditte, nu hjemvendt fra det sydspanske!

0
0
Svar på denne tråd

Stalde,,,
Forfatter: 
Dato:  09-08-2009 19:50

Har desværre ingen erfaring med undervisning har i Århus - med mindre man har sin egen hest...

Men hvis du på et tidspunkt får din egen herned, så synes jeg helt bestemt, at du skal tage ud at kigge på Kirstinelund - der står min 16-årige dreng :)

Det er helt helt fantastisk sted, hvor ingen har for travlt til at hjælpe :)

Det ligger i Hørslev udenfor Harlev. Man kan komme dertil via Stillingvej (fra Sabro-krydset på Viborgvej) og via motervej 15 mod Silkeborg... Det koster 1700kr - og det er inkl. foder, halm og ridehuskort...

kirstinelundridecenter.dk/

Gitte, Lucky og Charmartin
Den magiske trio
:-D

Man skal ikke skue hesten på hårene...Den kunne jo gå hen og blive klippet...

;-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider