Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal en spring sadel.
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 14:01

Jeg er på udkig efter en ny sadel.
Det skal være en spring sadel. Jeg søger en med god støtte i, uden man sidder fast klemt! Jeg har desværre ikke mange penge at gøre med kun omkring de 5000.- så den skal være brugt.

I må meget gerne komme med nogle forslag og evt. linke til sadel. Den skal ligge på min varmblodsvallak ;

Her kan i danne jer et indtryk af ham. Sadlen glider tit frem på ham synes jeg. Men håber i kan vejlede mig lidt

JosefineAlbin

'If you can dream it. Do it.

your always on my mind Balthazar.

0
0
Svar på denne tråd

sikke en skøn
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 14:31

hest du har, jeg er vild med skimler

Jeg har en springsadel af mærket Kentaur (kan ikke lige pt huske modellen), som jeg brugte på min partshest, da hans gamle sadel blev for smal. Den er jeg rigtig glad for.

Mvh Kitt.

0
0
Svar på denne tråd

Springsadel
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 15:29

JEg er rigtig glad for min, det er en Pfiff Gotthart, ligger kanon på "min" fuldblodshoppe :-)

MVH Tine Vejlstrup og Freya

En del af Team Lodberg!

Lækker et plansvilla nær Nykøbing F sælges

0
0
Svar på denne tråd

Springsadel
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 17:46

Eeelsker min Kieffer Nobert Koof

Dybt sæde og rigtig god knæstøtte, samt noget af det eneste der passer rigtigt på min hest.

Nogle syntes der er for meget støtte og føler sig fastlåst, men det syntes jeg nu jeg bliver, man sidder fantastisk!

Kan fåes til rimelige penge brugt, vær dog opmærksom på at de ældre modeller kan være temmelig smalle i kammeret

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider