Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hovsmed søges (midtjylland)
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 16:01

Jeg søger en hovsmed der kører i midtjylland, og som vil tage private kunder ind.

Er der nogle der har forslag?

Hilsen Maria

Livet er for kort til bekymringer

-Men hvor er det svært at lade være

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 20:59

Kan du nærmere betegne Midtjylland - evt nogle byer på :)

Mvh.

Regina Sørensen

Med den højtelskede RDH hoppe Wega

www.123hjemmeside.dk/vidtskue

0
0
Svar på denne tråd

stabil
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 22:04

jesper 60319082...

Han er lærling men kører der i weekenden..

sød, rar og god til hestene...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 22:05

Hejsa.

Stefan Ingildsen fra Simmelkær (v. Sunds) er ENORM dygtig, men jeg ved ikke, om han tager nye kunder ind. Du kan da forsøge at kontakte ham.

MVH Janni.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-07-2009 10:37

Tak for jeres svar.

Hestene står netop i Simmelkær, og vi har også snakket med Stefan, men han har SÅ travlt, så han tager ikke nye kunder ind. ØV BØV det ville jo ellers have været nemt.

Jeg har aldrig hørt om ham Jesper, men det er et forsøg værd at ringe til ham, da smeden er ved at være akut tiltrængt, efter vi er blevet brændt af 2 gange af den smed, vi normalt bruger.

Hilsen Maria

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd

jeg har også
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 00:24

brugt Stephan fra Simmelkjær, siden 2002 og indtil nu.

Han laver et fint stykke arbejde, men han har altså et træls problem med at "glemme" og ringe når han ikke kan komme på aftalt tidspunkt. Samt vil det også være svært at bruge ham til heste med sygebeslag, som jeg har.

Han har et venligt sind, men servicen er ikke mildest talt ikke særlig god.

Det er efterhånden blevet svært at få smedene ud selvom de hos os får gode forhold, som de forlanger; heste der er vant til at være i hænder, arbejdsforhold med lys og god plads. Og alligvel foretrækker de fleste at have deres kunder i en kort radius af hvor de bor. Og det gør det vanskeligt for os som har vores heste hjemme på egen bopæl.

Hvis du har mulighed for det, så gør som jeg, kontakt det nærmeste hestepension/rideklub om du må komme med din hest og få den beskåret eller skoet hos deres smed der kommer der.

Det gør jeg, og jeg betaler et lille symbolsk beløb hvis jeg ikke lige selv kan være der, til en som er på stedet og som kan holde min hest.

Mvh. Lotte

Oldenborger af sælges - der findes mere info om dem på www.staldmiller.dk

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 12:15

Staldmiller: Det ender nok med, at vi må gøre som du foreslår, men det er ikke så ligetil med 3 heste og et føl, og vi skal desuden låne os til en trailer, men hestene skal jo beskæres, så et eller andet må vi gøre.

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har 4 stk
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 12:38

heste, så jeg forstår udemærket dit problem.

Men har jeg desværre ikke andre muligheder.

0
0
Svar på denne tråd

Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 13:23

Stephan kommer ud til os hver fredag formiddag. Han har bøvlet med ikke at komme som aftalt, men jeg syntes han er blevet bedre til at give lyd, hvis noget kommer i vejen.

Jeg er ihvertfald super glad for ham som smed og han gør altid et godt stykke arbejde på mine hestes hove Tror ikke han tager flere ind, men jeg kan da sende dig hans nummer, så kan du da snakke med ham.

Der kommer også to andre smede hos os, de er dog ikke registeret og derfor bruger jeg dem ikke. Kun Stephan er god nok til mine små pus Men jeg ved ikke om du er interesseret i deres navne? Ellers prøv Bergers...ved dog ikke om de kører så langt.

Held og lykke med det. Send mig en pb, hvis du ønsker nummer og navne.

hilsen Jane

Ghandi

*24/6-1992*

† 23/10-2006 †

-Savnet-

www.milan-cherie.dk

0
0
Svar på denne tråd

brinch dahl
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 14:39

jeg ved ikke om de kører til simmelkær, men tror de gør det hvis de tager flere kunder ind.

Vi bruger dem til at beskære vores 3 heste, og havde en del startvanskeligheder for et par år siden, men det har de fået styr på nu, de aflyser altid dagen før eller i nødstilfælder, som sidst da smeden kom til skade, så snart de vidste at de ikke kom.

De har et super godt tag på hestene, og tager sig den tid det tager uden at stresse.

de kan træffes på tlf. 41 43 09 93

mvh

Mie

med Fadligt ox og Dagirr ox samt palominohoppen Shakira!

Bedækning tilbydes af OX-araber, ren polsk afstamning og SCID-clear, se mere på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Jane
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 14:41

Jeg har talt med Stefan, og han vil ikke tage flere ind, men han ville give lyd, hvis han fik et hul i kalenderen. Det kan jeg dog ikke blive ved med at vente på.

Jeg prøver at kontakte Bergers.

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 14:42

Tak for nummeret Mie. Dem vil jeg også prøve at kontakte.

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 16:29

Jeg fik fat i Brinch Dahl, og de skulle heldigvis snart en tur på disse kanter, og ville godt tage et smut forbi mine heste. Gudskelov!

Tak for jeres hjælp allesammen.

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan oplyse
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 08:51

Bergers ikke kører ud på den side af Herning.

jeg fik afvide sidste gang de var her, at det var sidste gang de var her. Jeg ved der er flere der har fået samme besked.

Mvh. Lotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider