Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Gila Trailerservice - STOR ROS!
Forfatter: 
Dato:  01-09-2004 14:00
Hvor er jeg bare vildt glad for, at Gila Trailerservice findes!!

Min smukke Bella og jeg var til stævne i Holte ( - Øv, vi blev ikke placeret!). Da vi skal til at tage hjemad, trækker min mor og jeg Bella ud til bilen...
OG SÅ ER DER EN ELLER ANDEN IDIOT, DER HAR BAKKET OP MIN TRAILER!!!

- Der var ikke nogen beklagende seddel med et telefonnummer og sådan som min trailer så ud, så har vedkommende ihvert'fald ikke kunnet undgå at mærke det!! Hvor er det bare TARVELIGT. Godt nok er det en gammel trailer, men alligevel... - Hvad nu, hvis Bella havde stået inde i traileren?!?

Vi kunne overhovedet ikke få bagsmækken op!

Min mor havde set en bil, hvor der stod Gila Trailerservice på inde på pladsen og en mand der var ved at skifte hjul på en trailer. Heldigvis var han der stadig. Han var smadder sød og kom så snart han var færdig, med den anden trailer.

Han fik nød-repareret bagsmækken så Bella kunne komme hjem. - Jubii!! Vi havde ellers snakket om, at prøve at finde en tank, hvor de lejede hestetrailere ud...

Ugen efter kørte vi traileren til hans værksted i Hove. Dagen efter kunne jeg hente den igen og kunne næsten ikke se skaden mere.

Han er iøvrigt forhandler af Cheval Liberté hestetrailere - Wauuw, hvor er de flotte - og smarte med de dér aksler, som gør det meget behageligere for hestene. Nu har jeg fået et ønske mere til min julegave-ønskeliste!!

Nå, men jeg synes bare lige, at I andre også skulle vide, at Gila Trailerservice findes. Jeg synes altid, man har været overladt lidt til sig selv, hvis traileren var i stykker. - Man kunne nok finde reservedelene, men ikke lige nogen der kunne lave skaden.

OG HVIS DU LÆSER DETTE, TRAILER-FORVOLDER, SÅ SKAM DIG!!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider