Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

støvler til smalle lægge
Forfatter: 
Dato:  17-07-2009 12:48

Jeg hr en 10 årig datter med laaange smalle ben. faktisk skal hun have mål: str 38 højde 50 og læg 30 !!!

Jeg leder som en sindsyg efter dressurstøvler der IKKE koster en formue, for jeg ved at tøsen vokser ud af dem med lynets hast.

Hun er ved at være "færdig" med sit 4 par Cavallo junior og nu findes de bare ikke Større/højere

Hvad har i gjort med voksende asparges døtre ??

kan i anbefale nogle støvler der er til at betale ??

0
0
Svar på denne tråd

min lillebroder
Forfatter: 
Dato:  17-07-2009 18:55

havde samme problem vi fik syet par derby i 41 fod, 31 læg og 51 højde de blev rigtig pæne jeg tror de kostede 2500 kr. jeg har dem faktisk til salg men de er jo nok til den store side i foden til din datter.

Til sidst red han i korte støvler og skafter indtil han var færdig med at vokse da det bliver en bekostelig affærem der bliver faktisk lavet nogle ret flotte skafter som føles ligesom læder støvler.

Held og lykke med projektet.

Hilsen Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  17-07-2009 19:46

Mine er Königs Grandgester, str. 38, højde 52 og bredde 32. De er dog ikke ligefrem billige..

(jeg har et par cavallo støvler tilsalg i 39, 48, 30, dog springstøvler, men i kan få dem billigt som trænings støvler ;-))

0
0
Svar på denne tråd

derby er nice :)
Forfatter: 
Dato:  17-07-2009 21:10

ja min datter prøvede lige i går Derby og er vilde med dem, men de koster 2500 standart og tillæg på 750 for speciel mål så med tanke på at hun fra hun var 8 til nu har været igennem 4 par støvler allerede så syntes jeg det er ret mange penge :(

hæhæ tror ikke hun syntes om ideen med springstøvler :)

0
0
Svar på denne tråd

pioneer
Forfatter: 
Dato:  17-07-2009 23:03

Hej

Du kan pröve med pioneer stövler :D de findes i mange forskellige störelser/vider/längder...

Held og lykke!

0
0
Svar på denne tråd

pioneer
Forfatter: 
Dato:  17-07-2009 23:32

jaaa men er det ikke kun springstøvler ?

0
0
Svar på denne tråd

Pioneer
Forfatter: 
Dato:  18-07-2009 08:44

Jeg har også et problem med at finde støvler der passer mig og her kom pioneer ind i billedet.

Der må gerne rides dressur i dem men de ligner nok det de fleste vil kalde en springstøvle ude snørre da de sidder så tæt hele vejen fra top til tå.

Mine var 36, 30 og 32. Pris 1600 hos Horze eller hos Hanne Ericsson.

I kan jo evt kigge dem og se om det var noget.

Mvh

Sandra C

Grundet sygdom sælges 3 års allround hoppe e.Chopin m. Chopstik til farfar samt 14 års hoppe udlånes.
Sommergræs tilbydes syd for århus med ridebane og løsdrift.
- Forsvunden pony efterlyses stor dus. ...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider