|
|
| AKUT smed KBH |
|
|
Da mine normale smed desværre lige er gået på 2 ugers ferie, og hesten idag har tabt en sko, søger jeg en smed der kan komme ud og sætte den på igen. Jeg har skoen. Nogle der har en idé om hvem der kunne lokkes til det? Hesten står på Amager, Tømmerupvej. På forhånd tak for hjælpen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lasse Tangrid |
|
|
Kunne være en mulighed - jeg ved dog ikke om han er på ferie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smed .. |
|
|
Hvem bruger du som smed ? For der er jo Jimmi, Patrick - Jimmis søn og vidst en mere i det "firma" Også er der doller .. Sådan lige ude på Amager af hvad jeg kender til .. Ellers skal du have fat i dem som køre på Amager .. også er det mere tvivlsomt vil jeg tro, at de vil komme medmindre de har en kunde i forvejen ..
Malouh'sen Flere ting sælges - Tjek annoncerne ud 
Nu uden sin Hængemule .. I Hjertet gemt, men Aldrig glemt
Det svære ved problemer er ikke at løse dem , det svære ved problemer er at erkende de er der ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Line |
| Forfatter:  |
L M Petersen |
| Dato:  |
18-07-2009 20:26 |
|
Har du fået skoen på Capzeda? Ellers send mig en sms så finder vi ud af noget. Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Jeg fik Doller til at komme og slå den på, mange tak for beskederne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffff |
|
|
Nogen som kan hjælpe mig nu ? :s Jeg står os nu med en hest som har tabt et stk sko, er rimelig ømtået og den skal meget gerne hurtigt på. Min smed har ferie frem til d. 29 nemlig. Bruger normalt Karsten Lindow. Det skal være en smed som kan finde ud at at gøre sit arbejde ordenligt. Og skal kunne finde ud af at putte silikone mellem stråle og hov. Jeg har skoen :s
KØBES Sommer Magnus dressursadel, 16' 5 tomme, brugt, men i god stand, sort.. NY MODEL - med korte puder bagtil. Billede skal ses inden køb, mail bronto@webspeed.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandra .. |
|
|
Jeg ville prøve at ringe til J.P. Beslagsmedie eller Doller.. De høre godt nok begge 2 til herude på Amager, og ellers tror jeg at jeg ville ringe til en af trav eller galop banerne, der burde være en smed, hvis du selv kunne køre ham dertil, tror jeg godt de ville slå den på .. Har desværre ikke noget nummer, men det burde være til at slå op..
Malouh'sen Flere ting sælges - Tjek annoncerne ud 
Nu uden sin Hængemule .. I Hjertet gemt, men Aldrig glemt
Det svære ved problemer er ikke at løse dem , det svære ved problemer er at erkende de er der ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Doller |
|
|
Sandra - Doller kommer på VER, så mon ikke han også kan køre forbi dig?? Jeg ved selvfølgelig ikke, hvor mange han har her i omegnen, men det er da et forsøg værd. Jeg bruger selv Niels Brinch-Jensen og han er super. Det er helt sikkert hans fortjeneste, at Grå er rengående nu efter flere ugers problemer med en hov, der er flækket godt og grundigt i siderne. Endvidere er han fantastisk til Grå, som ikke altid står lige pænt.
Mvh Gitte og Den Lille Grå
Championatsvinder Dressur 2007 Vestegnens Rideklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffffffffffffff |
|
|
Der er nogen der har et nr til ham Doller? Jeg nægter nemlig at bruge Lasse Tangid. Rasmus Olsen er ikke til at få fat i selvom vi egentlig havde lavet en aftale :S
KØBES Sommer Magnus dressursadel, 16' 5 tomme, brugt, men i god stand, sort.. NY MODEL - med korte puder bagtil. Billede skal ses inden køb, mail bronto@webspeed.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Doller |
| Forfatter:  |
Louise *SpeeDyret* |
| Dato:  |
24-07-2009 15:24 |
|
Har desværre slettet nummeret til Doller da jeg flyttede hesten fra Amagar (hvor jeg brugte ham) til Smørum. Men hvis han kører til VER, kører han måske også forbi der hvor min hest står (på Snubbekorsvej), og jeg ville da blive lykkelig for at få ham igen. Så jeg vil også gerne bede om hans nummer hvis nogen ligger inde med det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise.... |
|
|
Nu har jeg ikke nummeret til Doller desværre, men hvis han kommer på vestegnen, burde der være stor sandsynlighed for at du kan få ham forbi Snubbekorsvej, for VER bor jo også på Snubbekorsvej.
Mvh Bibi Diverse rideudstyr sælges, se præs. for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Doller kommer på brydegården i smørum, desværre har jeg ikke hans nummer.. men han kører i hvert fald derud
//Siv Så kom du endelig til de evige græsmarker Alis :'( R.I.P. d. 27/3-2008 Elsket og savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh.. |
|
|
Jeg har sendt navnet til Sandra, men hun har vidst fundet en anden løsning 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffffff |
|
|
Har fået nr af Line. (tak Line). Men inden da fandt jeg en anden løsning. Har taget kontakt til Christina Keppie  Tak for jeres hurtige svar ellers.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Doller |
|
|
Louise - har du fået nummeret til Doller?? Hvis ikke, så kommer det her: 26 28 49 60
Mvh Gitte og Den Lille Grå
Championatsvinder Dressur 2007 Vestegnens Rideklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|