Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Erfaring med HIT Aktiv stald?
Forfatter: 
Dato:  13-07-2009 19:13

Ja som overskriften siger, så vil jeg meget gerne høre om erfaringer med denne stald.

Både hvilken effekt det har haft på hestene, er systemet holdbart (det styres jo af en computer), hvordan er service fra firmaet i forbindelse med service og hvis skidtet går i stykker?

På forhånd tak!

Mvh. Frida Laursen

0
0
Svar på denne tråd

Google er din ven
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 12:05

Hilsen Jannie

Den heldige ejer af de to skønne hopper

Super Sisse og

Sammie Superstar

Grafiker og webdesigner :) Hestenes eget website

0
0
Svar på denne tråd

Hit aktiv stald
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 12:22

Keppie har en Hit Aktiv stald - hun færdes jo også herinde, så måske du skal høre hende ad.

Vh Maria

If you always do what you always did

you will always get what you always got

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 13:27

i knap 2 år undervist i en hit aktiv stald og jeg har valgt at flytte min hest derud til efteråret. Jeg har lavet en tråd om det, vistnok på hyggen eller røgt og pleje, men søg på mit navn og hit aktiv, så kommer der en tråd om fordele og ulemper :)

Sagde Janne - der undrer sig over at hårdere tøjleføring kan retfærdiggøres med at hesten skal yde mere

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB -

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar!
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 13:51

Tak for Jeres svar. Jeg fandt også din tråd, Janne, men dét jeg søger, er mere erfaringer med selve systemet. Holder det? Hvad sker der, hvis computeren går i stykker? Er der hurtig service på, så man ikke lige pludselig skal til at fodre alle hestene enkeltvis?

Vi har selv en aktiv stald, og er meget glade for systemet, men har haft nogle småproblemer, bl.a. med halsbånd, der går i stykker, og det ville være rart at vide, om andre har oplevet noget lignende?

Mvh. Frida Laursen
Se mere på: www.helhedstraening.dk

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 16:27

Halsbånd der går i stykker?

I vores aktiv stald er der i ny og næ halsbånd der går i stykker, men det er pga leg og der er chippen somregel intakt.

Men mener du halsbånd der ikke virker i chippen fra fabrikantens side, eller hvordan?

• • Simone • •

med Tim

Hjemmeside: www.bricksite.com/TS

0
0
Svar på denne tråd

Halsbånd
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 18:03

Vi har rigtig mange halsbånd, der går i stykker omkring spændet. Chippen er som regel intakt, men halsbåndet kan jo ikke bruges igen. Leverandøren påstår, at vi er de eneste, der har det problem, men jeg synes da det lyder mærkeligt, at vores heste skulle være så voldsomme, at halsbåndene ikke kan holde til det. Selvfølgelig kan jeg godt se, at en enkelt gang har der været nogen, der er bidt i stykker, men ellers har de været rykket i stykker i spændet fordi plastikket er for dårligt.

Mvh. Frida Laursen
Se mere på: www.helhedstraening.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider