Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Mustang kontra Böckmann - eller?
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 16:43

Jeg er nu kommet på købermarkedet efter en ny hestetrailer. Det skal være en stor anti-klaustrofobisk trailer med de bedste støddæmpere på markedet, da det er alfa omega, at hesten føler sig godt tilpas i den. Jeg har en hoppe på 171 som jeg avler på - så der vil blive tale om hoppe + føl. Jeg vil derfor gerne have ekstraudstyr som 'følplade' til traileren.. Jeg kan ikke helt overskue, hvilken trailer jeg skal gå efter. Traditionelt ville jeg tænke Mustang eller Böckmann - men har også hørt godt om f.eks. Boj og Humbaur...

Håber I vil komme med indspark til mine overvejelser!

0
0
Svar på denne tråd

Stor, lys &
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 18:50

rummelig, så er mit første valg Mustang. Har selv haft både Mustang og Böckmann.

Lækker plethest: Ima Cutter Kid - APHA

Dusty

Purple Petite Rose (Rip 11.06.2009)

P's Piquant

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 09:01

hvad med en Cheval Liberte hestetrailer.

den er på tilbud nu med en masse udstyr der føgler med.

jeg har lige købt en og den var den billigst, der var på market på daværende tidpunkt.

du kan kig lidt på deres hjemmeside.

http://www.cheval-liberte.dk/

stald Ventrup.

os med springerne

0
0
Svar på denne tråd

Mustang
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 11:52

glem CL de er i mine øjen kvalitetsmæssigt ikke pengene værd.

de holder ikke til flittigt brug i mange år.

ja undskyld til jer der er galde for CL men det er jeg altså ikke når man til stævnerne ser de modeller der holder der.

Mit valg stod mellem mustang + bøckman. Mustang blev valgt da sadelummet ikke tager plads foran den ene hest, der er tværtimod rigtig god plads til at stå og give trense på etc

Både M+B ligger godt på vejen og holder til brug foruden de holde gode brugtpriser

Karina

Minibig wrap 1.slet 2009 sælges.

pris 350 DKK afhentet midtsjælland

0
0
Svar på denne tråd

Mustang...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 16:12

...hvis du har råd og vil bruge så mange penge på en trailer. Den er svær at slå mht. plads. Ellers ville jeg vælge Böckmann, det er lidt mere økonomisk overskueligt.

Böckmann ligger super godt bag bilen, vores har en speciel undervogn, som virker ret overbevisende (den er i øvrigt til salg). Det er ikke en af de største modeller, men min store og brede varmblodshoppe virker ganske tilfreds med den (hun har været problematisk at læsse i en Rapid, som jo ellers ikke er nogen trang trailer).

Køber du fra ny, kan du få den samme undervogn som i Westfalia'erne. En Westfalia er heller ikke noget dårligt bud på en rummelig trailer. Mener at Böckmann sælger den under navnet "XL" - men det er samme design.

Mette (Fjolle)

Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

Passier PSL dressursadel, 17", medium bom, kr. 2.500

0
0
Svar på denne tråd

trailer...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 18:19

jeg ville til hver en tid vælge mustang hvis jeg vandt i lotto.

Super fed trailer med enorm god plads og komfort. Men ja den er dyr -også de få brugte der er tilsalg.

Med venlig hilsen Anne

Springhest købes. 6-12 år. Nem, rutineret og rar. Max 55000 kr skriv pb

Jeep 2,7 CRD aut sælges fra 02 pris 69800 kr

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider