Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Pava behandling
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 15:36

Jeg skal have undervognsbehandlet min bil her i sommer.

Har ringet til et værksted, og de skulle have 3.750 kr for den store tur (som manden sagde). Mange penge for min pengepung. Er det virkeligt så dyrt?

Hvad har i givet for sådan en behandling?

Bilen er en Kia Picanto.

Med venlig hilsen
Trine
:-)

0
0
Svar på denne tråd

Ja mener det
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 15:55

Er ganske dyrt...

Jeg har aldrig givet min ældre nissan patrol den slags og alligvel ingen rust i vanger og ligende efter 20 år :-) :-)

Så gad vide om der er nødvendigt

Illum !!

.

Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..

0
0
Svar på denne tråd

Dinitrol
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 16:06

Bortset fra at jeg vil anbefale Dinitrol, da Pava ikke rengører bilen inden de behandler den. Spørgsmålet er om den helt store tur er nødvendig eller om du kan nøjes med mindre.

Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!

Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd

Pava behandling
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 22:09

I modsætning til Charlotte vil jeg så anbefale PAVA

Jo - de rengør skam bilen inden behandling. Nogen gange med vand og andre gange uden afhængig af vejret og hvor beskidt din bil er under bunden.

Jeg vil mene at du nok bør give bilen en hel-behandling første gang, og så evt sparer hulrum og døre næste gang (delbehandling/kun bunden).

Min Citroen får PAVA hvert 2. år - nogle gange kun delbehandlingen. Og den er som ny under bunden og ingen rust trods at den er født i 1997

Prisen afhænger utrolig meget af hvor i landet, du vil have den behandlet. Vestjylland er generelt meget billigere end Sjælland og Københavns området.

Så ring rundt og tag evt et besøg hos familie/venner, mens bilen bliver fikset

Hvis du afleverer den torsdag aften/fredag morgen, kan du nogle steder hente den lørdag formiddag.

God fornøjelse,

Randi

0
0
Svar på denne tråd

Dinitrol
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 22:16

....regør ALTID bilen med vand, derefter får den lov til at tørre natten over i et varmt rum inden den behandles. Det har været omtalt flere gange på TV at det gør PAVA IKKE.

Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!

Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd

rabat.
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 10:41

Vi fik genbehandlet vores gamle bil sidste efterår, og ja, det er dyrt. Endte med 20 % rabat, men kunne andre steder får 10-15%. Så i gang med at forhandle, undersøge mulighederne for rabatter gennem foreninger/arbejde (Logbuy, Forbrugsforeningen, hør forhandleren onm de kan give et tilbu og lign.).

Vores nye bil (Kia Picanto) fik vi behandlet gennem forhandleren, det kostede 3.000 for den store tur (Pava)

Kia er generelt kendt for ikke at have den bedste rustbeskyttelse, så der anbefales det oftest med en ekstra... Det er jo en billig bil, så de sparer hvor de kan ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det er vist prisen
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 11:14

Ja, den pris lyder ikke underlig eller for høj umiddelbart.

Mvh Hanne

Indehaver af 2 stk. skøre muler

Mickey & Shakespeare

Besøg dem her:

www.hanneshest.dk

Dressurrytter søges (Vestskoven v. Kbh):

www.heste-nettet.dk/lodge/27752/ hest/1860/

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 13:38

Jeg har i dag ringet til en behandler med Dinitrol.

De skulle have kr. 3.200 for en behandling inkl. rabat (personalezonen) og lånebil.

Min Kia er fra 2005 og har aldrig fået rustbeskyttelse, så må hellere se at få det gjort. De sagde godt at Kia var en af de modeller med mere tildens med rust, og det jo klart når det er en billig bil.

Med venlig hilsen
Trine
:-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider