Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

insektdækken
Forfatter: 
Dato:  04-07-2009 08:04

hvilken mærke bruger i og kan anbefale da min hoppe er meget udsat, men fik lige atvide igår at mærket (weater beat)mener det staves sådanne er næsten farligt da der er to heste der har fået et hedeslag.

0
0
Svar på denne tråd

Rambo!
Forfatter: 
Dato:  04-07-2009 09:09

Jeg bruger kun Rambo dækkener, de ligger perfekt og så er der anti UV i stoffet, som reflekterer solens stråler tilbage.

Min hoppe har sommereksem og går hele dagen med et Rambo Sweet Itch Hoody, men er det et almindeligt fluedækken du søger, så er et Rambo Protector rigtig fint.

Og så er Rambo insektdækkenerne altså ikke dyrere end så mange andre insektdækkener.

Lækker lejlighed med havudsigt og tagterrasse i Bulgarien udlejes

se www.123hjemmeside.dk/bulgarien

0
0
Svar på denne tråd

WeatherBeeta
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 10:21

Hej.

Hvor har du hørt at 2 heste har fået hedeslag?

Jeg er glad for mit WeatherBeeta.

Hilsen

Maria

Medlem af HN´s NCIS fanklub

0
0
Svar på denne tråd

Holdbarhed på dækken
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 10:44

Ja, mit eneste hovedbrud er om de kære insektdækkener overhovedet holder mere end en sæson (eller 14 dage), når de stiger i pris.

Jeg har et helt almindeligt sæt i lyseblåt fra 4Horses (tror jeg det hedder) til 299,- Men efter kun 1 uge er hale flappen kløet istykker, halsstykket glider konstant ned (og sidder og strammer) og jeg kan konstant rende og rette på det.

Så er det jo jeg indimellem sidder og kigger på de "kropsnære" modeller og tænker om de så sidder bedre/glider mindre rundt. For de "alm" modeller insektdækkener vil da i mit hoved glide lige så meget rundt på heste, som det jeg har nu...og så går der jo vel også nemmere revner i. Men hvad ved jeg. Det er første gang jeg står med en eksemhest....

Så hvor meget retter i på jeres dækkener, hvor hurtigt kommer der revner og hvad mærke er det?

Shadowfax
Stolt ejer af: ROMEO, EVERT

& CASSIOPEIA (til salg)

Stald AnnesMinde

OPSTALDNING TILBYDES
HOPPER OG VALLAK'ER

(Vejrup)
(min. stangmål 120cm)
0
0
Svar på denne tråd

Insektdækken
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 12:04

Tja, min hoppe går nu på anden sæson med et Rambo Sweet Itch Hoody og der er ikke en eneste flænge eller revne:-)

Det glider aldrig rundt, skraber ikke hårene af eller generer på anden måde hesten.

Og det skal siges, at hun går med det 24-7 fra april til september, da hun har sommereksem og går på døgnfold.

Lækker lejlighed med havudsigt og tagterrasse i Bulgarien udlejes

se www.123hjemmeside.dk/bulgarien

Stadig ledige uger i sommeren 2009:-)

0
0
Svar på denne tråd

lisbeth
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 12:17

wow...det lyder da godt...så vil jeg ud og finde mig et

tak...

Shadowfax
Stolt ejer af: ROMEO, EVERT

& CASSIOPEIA (til salg)

Stald AnnesMinde

OPSTALDNING TILBYDES
HOPPER OG VALLAK'ER

(Vejrup)
(min. stangmål 120cm)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider