Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

hvilken fotoprinter vil i anbefal
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 14:56

hejsa.

Jeg sidder lige og overvejer at investere i en fotoprinter.

Jeg har ingen planer om at skulle printe alle mine billeder selv. Men synes at jeg nogle gange savner at kunne printe et billede ud for at se om det ser realistisk og flot ud efter at det har været igennem photoshop elements...og så kunne det også være meget sjovt hvis man kunne lave lidt kreativ prints hvis man lige stod og manglede et fødselsdagskort m.m

hvilken printer vil i anbefale??

0
0
Svar på denne tråd

Canon -
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 15:03

Jeg er meget, meget glad for min Canon Pixma *et-eller-andet*

Den laver meget fine fotos og er økonomisk i blæk pga man skifter hver farve ud enkeltvis og ikke en i blokpatron med alle farver på en gang.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

Lej en grill

0
0
Svar på denne tråd

Cannon MP 610
Forfatter: 
Dato:  04-07-2009 16:29

Jeg ELSKER vores Cannon MP 610

Ikke nok med den er kåret som den mest økonomiske printer mht. blæk, den udskriver super nice.

Lavede kataloger til vores kåring på den - de blev så gode og det var SÅ nemt at printe ud.

Den scanner og kopiere, kører gråtoner eller farve efter ønske og hver enkelt farve er i individuel patron, Så det er SÅ nemt at skifte

Vi printer også selv billeder på vores, selv dem der er redigerede, scannede ind fra nogle af mors/svigermors ældgamle familiefotos (af vore olde- og tip oldeforældre)

I'm in LOVE

Mange venlige hilsner

Tine, Stald ES

- avl, ridning og salg af DSP og DR ponyer.

http://www.reitpony.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider