Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Bestille i england/gode råd??
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 10:40

Hej.

Jeg skal købe Hoofmaker og kan se det bestemt er billigst i england og det betyder dermed at jeg skal bestille over nettet - hvilket jeg ikke har gjort før!!

Så vil høre andres erfarringer / gode råd m.m.

På forhånd tak :)

Louise

0
0
Svar på denne tråd

gør det!!
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 10:47

jeg har selv handlet en del udstyr i UK for nogle mdr siden da kursen var lavere end den er nu.

vær blot OBS på at nogle lægger en del på i porto, mens andre ikke gør, men det får du at vide når du når til betalingssiden.

Karina

Minibig wrap 1.slet 2009 sælges.

pris 350 DKK afhentet midtsjælland

0
0
Svar på denne tråd

tak....
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 11:21

Ja så godt en tråd hvor du nævnte du havde prøvet det. Tjekkede priser på http://www.valutakurser.dk/ og kunne se at det er næsten halv pris i forhold til DK nu.

Så må du da ha sparret rigtig meget hvis den har været endnu lavere :)

er der noget udover fragten man skal være obs på?? Går ud fra det fungere med at man betaler med sit dankort??

Louise

0
0
Svar på denne tråd

dankort nej
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 11:23

men visa eller mastercard kan benyttes

alt efter hvad man køber kan der spares ml 25-50%........priserne svinger jo også her i lille Dk alt efter hvor man vælger at handle

Karina

0
0
Svar på denne tråd

hehe ja
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 11:42

ja selvfølgelig visa ;)

Ja jeg har ledt overalt via nettet og kan bestemt se det er det værd når man skal købe noget.

Har du erfarringer med andre af TRM's produkter?? Kan se de også har noget glucosamin.

Louise

0
0
Svar på denne tråd

nope....
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 12:29

det er ikke den slags produkter jeg har handlet men udstyr til mig selv/hesten

karina

0
0
Svar på denne tråd

vær opmærksom !!
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 03:17

Brug et kreditkort såsom Mastercard og IKKE VISA hvis du vil være helt sikker. Ved brug af Mastercard kan banken hive pengene hjem igen hvis handlen går i vasken (uden problemer) det kan de ikke hvis du bruger VISA- kortet!

Bare så du er sikker, jeg plejer at bruge Mastercard med stor succes og op til 30 dages kredit indtil banken afregner kortet. :)

0
0
Svar på denne tråd

ok ang kort
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 06:59

ja lyder da som en god ide med at bruge mastercard.

Men jeg har desværre kun visakortet så må nok tage chancen.

Andre???

Louise

0
0
Svar på denne tråd

Der kan
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 11:00

ved køb i england have betydning hvor varene afsendes fra. Troede at når man købte i england var varene toldfri da det jo er et eu-land, men jeg fik lagt en uventet xtraregning oveni da varene ankom, da de var afsendt fra en del af england som åbenbart IKKE var en del af eu - og det er ski` træls når man ikke forventer det, så jeg er helt holdt op med at handle af den vej

0
0
Svar på denne tråd

Bnielsen..
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 11:38

hvilken del af UK er ike i EU

Lyder spøjst........

Jeg har handlet i UK flere gange hos forskellige udbydere uden problemer.

karina

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har handlet i England
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 12:17

på www.equestrianclearance.com, og har kun godt at sige. Varerne blev sendt hurtigt, de kom til min dør ca tre dage efter bestilling..betalte 12 pund i fragt.

Har lige bestilt noget andet fra et konkurrerende firma derovre, kan ikke lige huske navnet. Der betalte jeg 7 pund i fragt. Så ja, som det bliver skrevet i tråden, så varierer fragtudgiften noget.

Min mand har også købt golfudstyr fra engelske netbutikker, og det har været samme problemfrie og hurtige ekspedition.

Så jeg har kun godt at sige ihvertfald.

Opstaldning søges fra efteråret i 7080-området, til sød islænderhoppe . Helst et sted, hvor der er andre islænder-folk. Kan du hjælpe? Skriv venligst PB. Mange tak :)

0
0
Svar på denne tråd

Øh der er da ingen
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 12:50

steder i UK der ikke er medlem af EU...jaja de hader det men de er altså medlem.

Måske de havde en levenrandør der ikke sendte fra UK ?

Illum !!

.

Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..

KLÆG OG BREMSER ER IKKE DE SAMME ,OG NEJ NEJ

.

TECTONIK OG FLUSA VIRKER IKKE PÅ KLÆG

.

PLUS, FLUSA OG TECTONIK ER ENS...

.

ELLER SØG PÅ TECTONIK

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 21:59

lige tjekke det når jeg falder over kvitteringen, men tror at det var en af øerne. Ringede til told og skat fordi jeg syntes at det var noget snyd når man ikke regnede med at skulle betale told, men den var god nok - lige dette sted hørte ikke med ind under eu

Hvis nogen skulle få den skøre ide`, så er det altså ikke noget jeg bare finder på.... men fortæller det såment bare - det skal så siges at det ikke var rideudstyr jeg købte, men fra feelunique.com. Havde endda købt der før uden noget, men det var der så desværre sidst

0
0
Svar på denne tråd

Europæisk
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 22:08

Jersey er ikke med i EU, og Isle of Man har også et andet forhold en resten af UK.

Derfor kan man risikere den uventede told.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider