Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Billigste hesteforsikring?
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 14:06

Hej

Hvem har den billigste hesteforsikring, bare en ganske alm. ikke en udvidet forsikring.

0
0
Svar på denne tråd

billigst eller bedst?
Forfatter: 
Dato:  28-06-2009 13:45

nogen selskaber har jo ry for at være lettere at hive pengene ud af hvis uheldet er ude.

Er det kun liv du søger eller også dyrlægeforsikring?

Karina

Minibig wrap 1.slet 2009 sælges.

pris 350 DKK afhentet midtsjælland

0
0
Svar på denne tråd

udvidet eller ej....
Forfatter: 
Dato:  28-06-2009 14:49

Udvidet eller ej kan det ikke altid betale sig at tage den billigste forsikring(selskab)...

Vælger du kun at have din hest livsforsikret får du kun penge udbetalt såfremt heste falder død om på marken eller dyrlægen bliver nød til(akut) at aflive i henhold til dyreværnsloven(fx. brækket ben, tarmslyng mv.)....

Er det en ridehest du har vil jeg klart anbefale at du får den liv og uanvendeligheds forsikret...

- Jeg er en af dem som desværre har haft brug for min forsikring flere gange og jeg har været lykkelig for at jeg har haft mine heste fuldt dækket (liv, uanvendelig og sygeforsikret) ...

desuden har jeg også en falck dyrerednings forsikring så jeg kan rekvirere transport af hesten i en hvilken given situation (om den sætter sig fast i en skovmose eller den har akut brug for at komme på "hestehospital")...

det giver en helt utrolig dejlig sikkerhed at det økonomiske ikke skal påvirke min beslutning omkring mine dyr!

husk ansvarsforsikring!

Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten

"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...

0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 09:17

De selskaber der plejer at være til at have med at gøre er:

Dansk Hesteforsikring

KDH

Tryg

Alm. brand

Hvis det er liv, ligger prisen på 6-6,5 % af forsikringssummen. Der er ikke den store forskel imellem selskaberne.

Liv- og uanvendelighed, kom jeg frem til, er billigst i KDH. Ca. en tudse til forskel, hvis hesten skal forsikres for 40.000,-

MVH. Janni

Sælges:

OLD Vallak '05 efter Buster Kærgård 8p/ Pallex af Ulstrup 9p

OLD Hingsteføl '09 efter Galant Hornbæk 8p/ Pallex af Ulstrup 9p

www.123hjemmeside.dk/ flakkemosegaard

0
0
Svar på denne tråd

sjovt janni
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 09:55

jeg synes mange klager over alm.brand dvs at de er svære at få pengene ud af.

Den store forskel prismæssigt ligger bal. i sygedækning. her er TRYG klart bedst.

karina

Minibig wrap 1.slet 2009 sælges.

pris 350 DKK afhentet midtsjælland

0
0
Svar på denne tråd

Forsikring
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 13:23

Hej

Jeg har et lokalt selskab, som er en forening der ikke tager forsikringer på over 40.000 kr. Jeg har min unghest forsikret for 40, og det er både livs- og uanvendeligheds-. Det koster 2.000 kr. om året, og de betaler uden problemer hvis der er noget. Aner ikke om det er billigt, men det er lokalt og nemt at have med at gøre.

Mvh. Randi

0
0
Svar på denne tråd

Forsikring
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 23:02

Hvad er det for et selskab, Randi W? Lyder meget billigt.

0
0
Svar på denne tråd

Stockholm
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 08:42

Hej Stockholm

Det hedder "Kværndrup og omegns hesteforsikring" (kværndrup på sydfyn), og er som sagt en forening hvor man bliver medlem for vist nok 100 kr., og så kan få hesten forsikret for maks. 40.000 kr. Mig bekendt skal man bo i lokalområdet eller under særlige postnumre for at blive medlem. Selskabet er ved at fusionere med et andet selskab som også ligger hernede omkring.

Mvh. Randi

0
0
Svar på denne tråd

alm.brand
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 11:33

lige en ting...

Jeg ha alm. brand, hvor jeg virkelig har haft brug for min sygeforsikring og de har betalt uden klager alle gange.. Men har vist hørt at de kan være lidt "dumme" hvis hesten står med skade uden fremtidsudsigt for ridebahed, da prøver de at komme uden om! Men så langt er jeg ikke nået i sygeprocessen...

Mvh. Dina Weibull med hesten Infighter

Julia lever i evigt minde

0
0
Svar på denne tråd

vil også lige indskyde at
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 16:30

Jeg vil ligesom dina også lige sige at jeg heller aldrig har haft problemer med alm brand og udbetaling af penge... hverken på dyrlægeregninger eller død hest...

Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten

"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider