Hej HN (:
Jeg mangler et billigt opstaldningssted til min hoppe da hun pt stresser hvor hun står og det er for dyrt nu da jeg skal i lejlighed. Det skal være i/i nærheden af Haderslev, må gerne være både mod kolding, aabenraa, vojens eller ja hvilken som helst anden retning bare det er i nærheden af Haderslev evt også vojens.
Der skal være græsfolde ihvertfald om sommeren og gerne ridebane men ikke et must, dog fortrækkes ridebane/indhegnet fold/roundpen eller lign så man kan have sin hest løs eller træne.
Jeg sørger selv for strøelse da min hest står på træpiller (køber ikke paller så det fylder ikke køber kun de sække der smides i boksen straks), foder og hø.
Der skal være minimum 2 heste på stedet gerne et par mere men hovedsagen er at min hest kan få ro og ikke skal flyttes rundt mellem andre heste eller folde, forstået på den måde at hun skal gå med de samme heste hverdag. Selvfølgelig kan de skifte folde og en hest bliver syg og skal være inde o.lign men at der ellers er ro på og gerne en flok/mindre hestehold hvor der er ro og balance på forhånd (:
Som sagt sørger jeg selv for strøelse, foder og hø (der skal selvfølgelig være lidt plads til dette) og ville være dejligt hvis man kunne hjælpes af med ind og udlukning og fodring eller hvis det er med i prisen.
Skriv gerne steder i kender og prisen og hvor det ligger.
Men ikke steder hvor alt er inkluderet i prisen og jeg derfor kommer til at betale meget mere fordi jeg selv har strøelse/foder og hø med (: Håber jeg er til at forstå ellers må i spørge.
På forhånd tak !
Håber nogen vil hjælpe da det virkelig er trist med en stresset hest som er sød og rar at omgåes og godt opdraget.