Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvilken Sommer sadel har du??
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 00:14

selvfølgelig rettet mod dem som har sommer sadler.. jeg købte selv en Sommer Magnus idag til hesten den lå som støbt til ham.. er rigig glad for mit køb :-)

På "jeg vil være en badenymfe" kur ;-)

d. 16 juni sagde min nye ven badevægten minus 9 kilo :-D

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 14:00

Efter at sadelmageren havde været ud og Sommer Magnusen var det bedste valg til mit dyr - har jeg lige købt en super fin sommer magnus brugt meget lidt, utrolig fin og velholdt for kun 5.000 kr med levering fra Jylland endda :)

Har endnu ikke redet i den da jeg er syg, og den lige skal omstoppes først da der skal mere stopning bagtil.

Det kun de "dygtige ryttere" der bør ride med hjælpetøjler - MEN, de dygtige ryttere og trænere behøver dem IKKE !!!!
Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

fedt Sandra
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 15:19

jeg købte en sprit ny igår Sommer Magnus sidder som støbt i den og det er den første sadel der har lagt 110% på hesten glæder mig til at få redet i den...

d. 16 juni sagde min nye ven badevægten minus 9 kilo :-D

0
0
Svar på denne tråd

Opus I
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 15:19

Nu er jeg så "heldig" at have prøvet flere af Sommers modeller gennem mit job. Alle sammen rigtig dejlige behagelige sadler, men min favorit er helt klart Sommer Opus I.

0
0
Svar på denne tråd

er simpelthen nød til at
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 01:05

skrive det her indlæg jeg red for første gang i Magnussen idag oveni købet på en træning og hold da kæft jeg sad godt har aldrig siddet så godt i en sadel før selv folk på tribunen kommenteret så flot et sæde jeg havde i den så er simplethen ovenud lykkelig for min Sommer Magnus det er et suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupert køb hele træning var ti gange nemmere signalerne fra sædet kom prompte for jeg sad lige over sædebenet hele tiden og jeg rider altså en urutineret 3 års hingst som av og til finder på sjove ting som kan slå en hver ud af kurs men ikke idag idag gik det bare super duper...

tror sgu jeg er blevet fan af sommer sadler hihi

minus 10 kilo :-D

Rest in Peace Michael

"why did you have to go and leave this world so cold??"

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 22:12

Jeg har en magnus... og er super glad for den og den ligger perfekt på hesten...

0
0
Svar på denne tråd

12345678546
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 22:53

Jeg har haft en Sommer Opus som jeg var meget glad for

// HeidiZ

Vi lærer ved at være udsat for livet. Det, der går for at være uddannelse, er ofte kun ritualer. Vi er under uddannelse, når vi mindst ved det.

-David Gardner

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffff
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 22:20

Øv, den jeg fik købt havde desværre for lange puder bagtil (dvs den gamle model). Så den har jeg lige solgt til min veninde - hvis hest os sku have en dressursadel.

Så nu står jeg igen uden sadel. Skal ud og lede efter en brugt sommer magnus i 16'5 - NYE MODEL. Så hvis nogen ved nogle som kender nogen der har....

Skriv endelig ;)

KØBES Sommer Magnus dressursadel, 16' 5 tomme, brugt, men
i god stand, sort. Medium bom (32-33). NY MODEL
- med korte puder bagtil. Billede skal ses inden køb, mail bronto@webspeed.dk med pris.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider