Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

fotografer
Forfatter: 
Dato:  19-06-2009 14:10

Jeg går og drømmer om at få nogle unikke billeder at mit hjem, dyr og området. Noget ala de utrolig smukke billeder som tit bliver hvis frem herinde af dygtige HNèr

Men hvem vil i anbefale til sådan et job?? Jeg bor i Silkeborg og ønsker af få en herfra omegnen, hvis dette kan lade sig gøre. Billederne skal bruges som kunst på væggene i hjemmet, og skal nok enten være i sort/hvid eller sort/hvid og motivet fremhævet med farve eller noget andet fancy smart noget..

Dem der blev vist på billeder og opslag den anden dag af en svane, var helt fantastiske, sådan en har jeg så dog ikke i baghaven, men høns er der..

Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 00:41

Hvad med Rikke Mønsted? Hun er fra Silkeborg og dygtig. http://www.model-fotografen.dk er hendes hjemmeside. Hun har også lavet en serie billeder til min kalender-hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak Jan
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 10:12

Rikke kunne sagtens være en mulighed. Hun har nogle rigtig smukke billeder på hendes hjemmeside, dog ikke lige med motiver af naturen som jeg havde i tankerne, men i de rigtige vinkler..

Jeg har også fået foreslået Karoline, fra staldK, som også kunne være et godt bud. Også hun tager nogle smukke billeder, dog bor hun jo desværre ikke lige på den anden side gaden.

Hvis der er andre forslag til dygtige fotografer så kom endeligt med dem..

0
0
Svar på denne tråd

Naturbilleder
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 11:21

Nogle af Rikkes naturbilleder ligger som kalender her: www.kalendermaskinen.dk/ download.php ;-)

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak Jan
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 13:42

Jeg går lige ind og kigge på dem, men umildbart er de jo super smukke..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider