Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kamera valg ?
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 21:11

Hej alle sammen :)

Jeg står og skal have et nyt kamera, da jeg så klodset som jeg er har ødelagt mit det gamle.

Men men ... Hvilket kamera skal man vælge :S Har i et kamera i kan anbefale ?? Et kamera som kan tage billeder på springbanen, men også i ridehallen - Og som skal tage billedet lige når man trykker på knappen, og ikke 2 minutter efter ;)

Kom med jeres bud på et godt kamera, og måske ligge et billede ind, så det er lette at danne indtryk af kvaliteten :)

Og hvis nogen kender en hjemmeside med billige kameraer, så ville det bare være super :)

0
0
Svar på denne tråd

Du har allerede
Forfatter: 
Dato:  19-06-2009 08:16

Du har allerede søgt på "kamera" herinde, men ikke fundet noget brugbart?

P.S. Det er et ledende spørgsmål :-D

0
0
Svar på denne tråd

123456778
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 15:47

Som du nok selv ved, så postede jeg IKKE mit indlæg herinde.. Jeg vidste ikke dette forum fandtes.. Så ja hvorfor stille et så dumt spørgsmål??

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 20:02

Du har bruger på HN siden 2004, og så vidste du ikke at dette forum fandtes?

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

Lej en grill

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog..
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 22:04

Jeg vil sige det kommer an på hvor seriøs du er. Du kan vælge at købe et dyrere spejlrefleks, og du kan nøjes med at købe et billigere alm digital camera.

Selv har jeg bare et almindeligt digital Camera; et Sony CyberShot DSC H3. Med det kamera kan du tage billeder som disse:

Billede

Billede

Jeg vil indrømme at det har taget tid at lære at bruge det, men sådan er det vel med ethvert nyt kamera :)

Mvh.

Regina Sørensen

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 09:18

PiaR: Ikke alle lever sit liv på nettet.

Ramiro: Det er værd at overveje :)

0
0
Svar på denne tråd

Spørgsmålet
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 10:00

Spørgsmålet er endda ikke så dumt endda. For netop det du spørger om har været besvaret rigtig rigtig mange gange herinde.

Og der var ingen grund til at spilde sin tid med et langt og uddybende svar, hvis du alligevel ikke havde gjort dig den umage at se om svaret måske kunne søges frem.

0
0
Svar på denne tråd

Alle fora
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 15:55

Og selvom man ikke har lyst til at udforske HN længere end til øverste forum, så kan man jo sagtens søge i alle fora..

Endda helt uden at bevæge sig derind.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

Lej en grill

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 17:06

Jan Petersen og PiaR selv om man er moderator, så burde det gælde de samme regler for jer. Hvorfor ødelægge et indlæg? Har IKKE søgt om emnet, for har ikke set nogen indlæg om det i det forum jeg nu postede den i. Så i stedet for at ødelægge mit indlæg, kan I så ikke bare lade være med at svare?? TAK - Og nej, Pia og Jan I behøver heller ikke svare på dette.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider