Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

GOD sadelmager nær vejle?
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 14:26

Jeg har lidt problemer med at finde en sadelmager der ikke ligger alt for langt væk fra Vejle (har ikke råd til at give en halv million for kørsel)

Så er der nogen der kender en max 50 fra Skibet i Vejle? Regnede ud at Tika rideudstyr der ligger godt 80 km væk skulle have over tusind kr for kørsel og det synes jeg ikke lige min pengepung er med på.

Så kan det overhovedet lade sig gøre - synes ikke umiddelbart jeg kan finde en.

Sagde Anna - med banditbarnet Face The Feat eller bare Findur :)

0
0
Svar på denne tråd

sadler..
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 18:11

Jeg lurer lige med.. jeg bor også i vejle og har min hest på hornstrup, evt kunne vi finde nogle stykker og gå sammen? ved kit hansen har været ude v os.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 20:05

Ja det ville være fint hvis vi kunne gå nogle stykker sammen - så vi kunne dele prisen kørsel.

0
0
Svar på denne tråd

Anja Seidel
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 22:59

Brug Anja.

Hun kører dagligt i hele landet og er MEGET fair mht. priser for omstopning og tilpasning af sadler. Hun er super dygtig og yderst proff!!

http://www.seidel-sadler.dk/

0
0
Svar på denne tråd

sadelmager
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 15:36

kan varmt anbefale kit hansen hun bor vist nok på den anden side af horsens. min hest står ud mod billund mener hun kører i hele trekants området. jeg gav 2200 for sadel tjek og total om stopning af sadel og kørsel.

HILSEN

ANJA og FRAGGELHESTEN

0
0
Svar på denne tråd

Kit Hansen...
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 15:47

Jeg har også kun hørt godt om hende! Vi er nok desværre sat ud af spillet for lidt længere tid end beregnet da min hest fik en hævelse på bagbenet i onsdags, og måtte have dyrlæge igår med pencillin og evt med røntgen af ben på mandag, så vi kan nok ikke få så meget ud af det før han kan rides igen :( Håber selvfølgelig på det bedste!

0
0
Svar på denne tråd

Kit Hansen
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 15:58

Flytter til Jelling til den 1. så det må da siges at være tæt på Vejle

Mvh Marianne

Stolt pony mor med stave og gramatik fejl.

0
0
Svar på denne tråd

Kit Hansen...
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 17:53

Marianne jepsen: Det lyder da helt kanon, så håber jeg virkelig min musse er klar til den tid, man får jo ikke så meget ud af det hvis hun ikke kan se man rider i sadlen.. tror dog bare den trænger til ny stopning synes det er blevet lidt flad/blød.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 19:50

Tak for alle svar det lyder helt kanon med Kit Hansen..

Profi ♥Camiro Champ M♥: Lyder træls med din hyp - god bedre til den.

0
0
Svar på denne tråd

Sadelmager...
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 20:10

Anna: Tak for det, er godt nok lidt ude af den, han er virkelig mit hjertebarn! hvis du beslutter dig for at kontakte kit, kan du så ikke sende en pb så kan det jo være vi er klar.

Mvh Marianne

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 22:06

Jo sender lige en pb til dig så.. Håber for jer begge at det ikke er alvorligt - jeg krydser hvertfald fingre for jer

0
0
Svar på denne tråd

tak for det ;)
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 10:33

Jeg har fået svar på røntgen billeder idag, og der er en revne i en knogle i haseleddet hvor hesten er blevet sparket, han skal gå på sygefold 14 dage fra nu, og derefter skal der tages kontrolrøntgen.

Dyrlægen var ret sikker på han var helt fin igen om 14 dage, så jeg krydser fingre!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider