Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

smed nordjylland
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 21:32

Jeg er tilflytter i nordjylland (frederikshavn) og mangler smed til mine hopper.

Hvem kan anbefales, det skal være til en god pris og så skal han være til at stole på, altså holde sine aftaler :-)

Mvh. Marianne

Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010 :-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg....
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 21:55

Jeg kan på det dybeste anbefale Rærup Beslagsmed, han bor i nærheden af dig (Frederikshavn), han er meget meget rar og dygtig, og altid præcis - eller - det var han hos mig samt han havde super godt styr på vores heste.....

Du kan bare google ham så kommer nummer....

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Så er vi igen i gang med ombygningen af gården, hvor er det skønt, at man får det nøjagtig som man gerne vil...

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 22:28

Det er bare super. tak skal du ha

Mvh. Marianne

Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010 :-)

0
0
Svar på denne tråd

Rærup...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 17:01

Ja, jeg har så ikke ligefrem erfaringer med at ham fra Rærup overholder sine aftaler. Han kom præcis den første gang jeg brugte ham, men næste gang blev han væk uden at give besked eller tage sin tlf. Først to dage efter kunne man komme i kontakt med ham (også på trods af besked på tlf. svarer og sms'er). Han lovede at komme 14 dage efter ... men gjorde han det? Nope. Samme tur igen, hvor jeg ikke kunne få fat på ham... og han igen lovede at komme nogen dage efter... Tredie gang blev han gud hjælpe mig også væk.

Da det var i ferien, var det umuligt at få andre smede ud, da alle holdt ferie eller var fuldt bookede. Så min hest stod med ret grimme hove, da han ENDELIG kom 4. gang. Derefter brugte jeg ham ikke mere. Men rigtig ærgeligt, for han var ellers smadder dygtig til sit arbejde og håndterede min plag rigtig fint.

Jeg bor nord for Aalborg (Tylstrup) og bruger Grindsted Beslagsmedie nu. HAN er præcis og til at regne med. Men ved ikke om han kører så langt nord på..

* Mette og Ophelia *

"Livet er for kort til at prøve at lægge en stritman ned!"

... Og hvem sagde, at prinsesser ikke kan have punkerhår?

0
0
Svar på denne tråd

Mette-nu med Ophelia
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 18:30

Underligt, for jeg har ikke én gang ventet forgæves på ham..... Men sådan er det jo nok altid, nogen er glade for én, andre for en anden...

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Så er vi igen i gang med ombygningen af gården, hvor er det skønt, at man får det nøjagtig som man gerne vil...

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 22:17

også kun anbefale rærup,kristian er virkelig god til hestene,og tager det stille og roligt..

og han overholdt samtlige aftaler+ han var altid så flink at presse hestene ind hvis de havde smidt en sko inden studenterkørsel..

der er ikke andet for at du selv evt må gøre dig dine egne erfaringer med ham:-)

labrador hvalpe sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider