Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Knuthenborg Safaripark
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 16:06

Er der nogen der ved, hvordan man transporterer sig selv rundt i Knuthenborg Safaripark ? Sidst jeg var der, og det er sørme mange år siden, mindes jeg, at det var i egen bil - er det stadig sådan?

Og er der andre end åbne biler man ikke må køre I ?

Håber nogen har et svar, da jeg ikke umiddelbart kan inde det på deres hjemmeside!

Mvh. Juliette

Andels rækkehus fra 2004 med god have + 2 terasser, 12 km nord for Århus sælges

Nu med verdens største guldklump i maven, som er sat til at melde sin ankomst 4. august 2009 :-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 17:02

Man kører i egen bil...

Hilsen Stina

Opstaldning tilbydes:

I Kr. Sonnerup 10 km. fra Holbæk, 20 km. fra Roskilde

500 meter fra Holbækmotorvejen

Fra 950,- incl. halm og ridehuskort.

se mere på min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

egen bil...
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 17:47

Man kører i egen bil i det meste dernede, dog ikke hos nogen af aberne, hvor man bliver kørt i bus. De små aber går man rundt inde hos.

Jeg mindes ikke at der var flere restriktioner andet end at bilen ikke måtte være åben. Vi var dernede i vores gamle Fiat Uno, som virkelig sang på sidste vers. Den gik i stå to gange derned og måtte ligge fikses, så da vi endelig nåede til parken var vi lidt usikre på om vi turde køre ind!!! Men så snakkede jeg med en sød pige i billetsalget, som forsikrede mig om at de nok skulle hente os ud, hvis det gik helt galt derinde! Der skete heldigvis ikke mere med bilen den dag!

0
0
Svar på denne tråd

Safari
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 23:06

Har lige været dernede, og man kører ind i igen bil. Hver gang du kører ind i et nyt område er der skilte der viser om du må stige ud af bilen og klappe dyrene eller om du skal blive i bilen og om ruderne skal være lukkede. Sidstnævnte er vist kun hos tigerene

♥~•♥~•♥~•♥~•♥

0
0
Svar på denne tråd

Knuthenborg
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 12:37

Hej Putte

Skal I i Knuthenborg? Det ligger jo lige ved mig :-) Du kører rundt i egen bil, og ja, det må vist ikke være en sportsvogn. Hos tigrene må man heller ikke have de der store tagvinduer, som er lidt bløde, altså mellemtingen mellem capriolet og soltag, fordi taget er for blødt til at holde til tigren, hvis den sys det kunne være sjovt at hoppe derop :-)

Du må da endelig kigge forbi hvis du får tid, kunne være hyggeligt!

Og go tur derned, jeg synes der er helt fantastisk og har både kommet der meget som gæst og som personale (I tigerskoven og hos ponyerne ;-) )

MVH Tine Vejlstrup og Freya

En del af Team Lodberg!

Lækker et plansvilla nær Nykøbing F sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider