Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Bilforsikring - førstegangs køber
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 12:33

Hej.

Jeg har bestemt mig for, at jeg vil ud og købe mig en lille brugt bil. Jeg forestiller mig, at den må koste i nærheden af 50.000 kr.

Jeg har aldrig haft bil før, men kørekort siden 1989.

Jeg har Topdanmark som forsikring herhjemme, men ved jo ikke om det er klogere/billigere at vælge et andet forsikringsselskab til bilen.

Er der nogen der har erfaringer med bilforsikring som de vil dele, så hører jeg gerne fra jer

Mvh Janni

Nu med føl efter Mon-Ami x

0
0
Svar på denne tråd

fdm forsikring
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 13:24

FDM har lavet deres eget forsikringsselskab, de plejer at være ret billige mht bilforsikringer.

Mvh Signe

Med hesten Paragraff

Klubmester i spring ISR 2008

(med den gamle part)

0
0
Svar på denne tråd

Tak for det
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 13:51

Var lige inde og lure på FDM forsikring, men det ser ud til jeg skal være medlem 1/2 år inden jeg kan tegne forsikring, så det dur nok ikke desværre.

Nu hvor jeg endelig har bestemt mig for at få bil, kan det jo ikke gå hurtigt nok

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 14:17

Vi bruger lærerstandens brændforsikring, vi har som du også haft kørekort siden ruderkonge, men først købt bil for 3 år siden da vi bor i byen, med vejhjælp fra falck er vores årlige præmie på 4000 og et eller andet.

Undervisning på Fyn tilbydes, har to ledige pladser i Faaborg tirsdag aften fra kl.20.15 - 21.15 ( i skolernes sommerferie kan der tages elever ind formiddag og middag, ud over alm. undervisningsplan )

0
0
Svar på denne tråd

fair..........
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 15:04

fair var de eneste der ville have mig som førstegangskøber. Nu har jeg skiftet til alka.

Synes det er utroligt jeg havde så svært ved at få en forsikring på min bil. Efter 2 år vil alle have dig. :(

Lone

0
0
Svar på denne tråd

if forsikring
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 16:42

jeg blev kunde hos if..de var det billigste.jeg havde lige fået kørekort og bil...

0
0
Svar på denne tråd

ring rundt
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 10:26

jeg kan kun anbefale dig at ringe rundt..

er du ikke sygeplejerske eller sådan noget.. kan du ikke komme under en grupperabat igennem jobbet.. det gjorde jeg..

jeg havde lidt år på bagen da jeg mødte min nuværende mand.. da vi flyttede sammen fik jeg pludselig elistatus pga ham he he..

Så den hurtigste måde er at finde en mand der er elitebilist.. flyt sammen få samme status og så er den klaret..

køb evt. en bil til "kun" 20.000kr og drop kaskoforsikringen.. (det gjorde jeg)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 10:52

Hvis du er medlem af en fagforening, så prøv at tjekke op på om de har et samarbejde med et forsikringsselskab. Det har de fleste efterhånden.

Ellers så prøv at henvende dig i din bank. De plejer at kunne tilbyde nogle gode priser, hvis de anser dig for at være en god kunde. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Janni prøv at ring
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 12:35

til HF forsikring...De er rigtig billige...Især når man når op i alderen Fnis undskyld kunne bare se du havde haft kørekort fra 89...

Jeg giver uden kasko 2200 kr om året stort set uanset hvad bil det er og ca. 4300 kr om året med kasko:)

Ring evt. til Hans Olsen han er en utrolig sympatisk mand at snakke med, hans nummer er: 59 51 60 16.

Du kan også kigge på hjemmesiden som er: http://www.hf-forsikring.com/

Tina

Kan livet og tilværelsen blive meget bedre? Jeg tror det næppe

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Da vi købte
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 12:59

bil for 2 år siden, der var topdanmark de billigste.

Vi fik priser fra 8500 og op til 32.000, for præcis samme bil!

Mvh. Tine

Staldpige søges til Schweiz for et år, start sommer 2009

Fotografering?

Fatboy sækkestol købes. Send PB.

0
0
Svar på denne tråd

Danske forsikring
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 14:57

Min søn har fået forsikret sin bil i Danske forsikring - og det var den billigste ud af 10 forskellige vi kontaktede.

Han fyldte 18 år i februar og købte bil med det samme.

/Lisbet

Søger en som vil hjælpe mig med tilridningen af min unghest på 3½ år. Han er ½DV og ½OX - 164 cm - rød med hvid stjerneblis og 4 hvide sokker. Han er ryttervant.

0
0
Svar på denne tråd

Tusinde tak
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 19:52

for jeres svar

Tina - ja du har ret; med min alder burde jeg jo være elitebilist

Jeg vil undersøge de muligheder i sætter op. Idag drog jeg ind til Topdanmark og fik et tilbud på forsikring af en Suzuki Alto fra 2005 - det ville koste mig 11.400 kr årligt med kasko ( bilen koster 45.000 kr ) Hvis jeg derimod købte en lidt ældre Skoda ville forsikringen falde til 7700 årligt, da Topdanmark har en aftale med Skoda - Ja det er jo et sats at køre uden kasko. Uha det er svært.....

Lene: Jeg ringede også til Bauta, men synes ikke de var specielt billige.

Imorgen drager jeg ud og ser på Suzukien, men måske er jeg

mere til Skoda

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 23:31

Jeg købte min første bil 4 mdr. efter jeg fik mit kørekort som 18-årig. Det er en Polo - og billig nok til at undvære kasko ;)

Jeg tjekkede en masse forskellige selskaber og fik en masse forskellige priser, hvor GF forsikring klart var de billigste.

0
0
Svar på denne tråd

Suzuki forsikring
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 13:12

Hejsa,

Hvis du køber en Suzuki nye/nyer brugt ved en Suzukiforhandler kan du få forsikringen rigtig billig hos If....

www.if.dk/web/dk/Privat/ Forsikringer/Suzukibil/Pages/ Oversigt.aspx

Vi har lige købt en Splash som 2. bil og manden er nybilist eller som dig ældre nybilist og vi skal kun give 4.200 for kasko samt ansvar men tjek linket det kan måske hjælpe dig

God biljagt

Hilsen Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Heidi ♥Mozart♥
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 19:21

Jeg siger mange tak, for det link du kom med - det var lige det jeg manglede

Har idag prøvekørt Suzukien, og jeg synes den er fin til mit brug, og den er kun 4 år gammel, så der burde jo være nogle år tilbage i den.

Jeg vil imorgen ringe til If og høre dem ad.

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

fair forsikring
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 20:48

Hej,

Da jeg fik bil for 5 år siden, ringede jeg rundt til alle forsikringsselskaber og endte med fair. Det var dem der var billigt. Hf var ikke billigere. Men det bedste råd er, at ringe rundt til alle forsikringselskaber, man kommer langt med lidt snak.

Nu har jeg skiftet til tryg og giver nu 5000 kr for en grand vitara. Prisen falder til 3600 kr, om en måned, nu jeg er blevet elitebilist.

0
0
Svar på denne tråd

Hov Janni hvis det er
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 22:16

arbejder en af mine gode venner for IF...Hvis jeg må få dit nummer kan jeg give det til ham så kan han finde en ekstra god pris til dig:)

Jeg kommer dog først på nettet igen søndag da jeg lige tager et smut til jydeland...

Tina

Kan livet og tilværelsen blive meget bedre? Jeg tror det næppe

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Hej Tina
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 22:41

Din ven fra IF er meget velkommen til at kontakte mig; sender lige mit tlf. nr til dig.

Jeg siger mange tak for venligheden, og ønsker dig en god tur til fastlandet

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider