|
|
| Anbefal hestemaler |
|
|
Jeg har ofte set tråde med rigtig dygtige malere herinde. Min veninde står og skal giftes og vil gerne give hende et gavekort til at maleri af hendes hest.
Jeg har googlet noget, og hvor er det dyrt! Det er fuldt forståeligt, da det tager lang tid osv.
Jeg har 1000,- at gøre godt med, og så må de selv lægge flere penge til hvis billedet skal være større eller med flere hest osv.
Men hvem vil i anbefale?
Venlig hilsen Linda, Højballe, Mr. Bowie, Spirit, Philip, Raki og Cosmo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god ide´ |
|
|
men for 1000 dkk får man desvære ingenting, der skal rigtig mage 1000 kr oveni (ialt ca 15-20K)
caroline hundsley eller sådan noget kunne være den ene mulighed Ruth Berg en anden
Faktisk er der flere der reklamere bag i ridehesten med denne service, måske de også er at finde på dere HP/vejsviser?. Der er også hvert år et par stykker der udstiller til hest+rytter messen så måske hvis du pløjer udstiller listen igenem du får lidt hjælp?
Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ring til Jeanett. |
|
|
Jeg har en god veninde, som er hammer dygtig til at male dyr. Jeg har netop fået malet en af vores hunde, og det er blevet utrolig flot  Jeg føler mig ikke overbevist om, at hun vil gøre det for 1000 kr. hvilket er en del mindre end jeg har betalt, men hun kan under alle omstændigheder give dig en rigtig fin pris, i forhold til hvad mange andre giver, idet hun først for nyligt er begyndt at male på bestilling. Hun hedder Jeanett, og hendes nummer er 22 23 87 72.
Undervisning, trailertræning, tilridning tilbydes. Se mere på www.horsemind.dk
Sjællandstur d. 26.27. maj. Stadig enkelte ledige pladser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er |
|
|
ikke mange penge, men 15-20.000 det er dælme mange penge.... jeg vil anbefale Winnie, fra WM galleri, hun er også herinde og har malet to malerier af mine som jeg synes er super fantastiske... Jeg ved ikke om du kan få noget for 1000 kr ved hende, men du kan jo spørge, super sød og fornuftig...
Broderier laves, bla. efter dit eget billede, se billeder og priser på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange penge ja |
|
|
men de malerier jeg så på i Herning under messen kostede fra 10K og opefter hvis de skulle være større end et postkort karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| WMgalleri... |
|
|
Hun maler også flotte billeder, men kan se at 1000 kr er lige lidt nok, men det er desværre min maks grænse. Kan være jeg skal finde på noget andet 
Venlig hilsen Linda, Højballe, Mr. Bowie, Spirit, Philip, Raki og Cosmo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min svigermor |
| Forfatter:  |
Løfwall |
| Dato:  |
26-05-2009 19:00 |
|
men for 1000 kr. er jeg ret sikker på, at billedet ikke er ret stort.. Hun sælger nogle af de store billeder for 40.000... Det er ofte billigere hvis det er et hun har hængende herhjemme, som er malet i forvejen (igen et lille for 1000 kr.), men jeg er ikke sikker på vi har nogle heste hængende.
.~* Kronos aka. Charlie *~.
- SOMMERGRÆS SØGES - I/ved Korinth, 5600
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej........ |
| Forfatter:  |
WinnieM |
| Dato:  |
26-05-2009 21:53 |
|
Hej Linda,
Jeg har sendt dig en lille hilsen via PB
Hilsner fra
Winnie
Se HN - TILBUD på min PROFIL Unik gaveidé:
GAVEKORT til hestemaleri! www.wmgalleri.dk
Udstiller hos HÖÖKS: Se en stor del af malerierne i rideudstyrsforretningen HÖÖKS i Kolding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|