Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

2 farvet trense, hvor ?
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 14:22

Da jeg lige har bestilt en ny sadel i havana brun til mit ridedyr, vil jeg gerne have en ny trense i sort/brun.

Jeg ved at OS laver en 2 farvet, hvor der er brunt hen over næseremmen, men jeg ville nu gerne hvis jeg kunne finde en der var knab så dyr.

Nogen der kan hjælpe og ved hvem der laver 2 farvede trenser og hvor de sælges ?

Helen.

R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd

kieffer
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 20:56

Kieffer har lavet en ganske fin tofarvet trense, den hedder Bicolor. Jeg kender én , som vidst har købt den i ZooZity.

Håber du finder 'drømmetrensen'

Anne-Sofie

Dansk Sportspony

Den bedste pony !

0
0
Svar på denne tråd

Ulla Salzgeber
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 21:32

hos kieffer har lavet en ny med naturfarvet foring.. den er ret sej synes jeg :)

Nu med den dejlige Pyrus <3

Soya og Wolle altid i mit hjerte og savnet hver dag!

Hjemmeside: http://www.bricksite.com/Pyrus

0
0
Svar på denne tråd

Tak for
Forfatter: 
Dato:  24-05-2009 02:44

jeres bud

Jeg har været en tur rundt på nettet for at kigge på begge trenser, de er rigtig fine, men desværre er de sort/lysebrune begge to.

Det jeg søger skal være havana brun (mørkbrun)/sort.

Andre bud modtages meget gerne..

Helen.

R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd

trenser
Forfatter: 
Dato:  24-05-2009 12:07

I princippet kan man vel også selv "blande" trenser? Du ved, hvis man har en sort, så kan man købe en havana brun, og blande dem.. Så hvis man fortryder kan man jo "blande" dem tilbage, så man har to ensfarvede.

Håber du finder en løsning. :-)

Anne-Sofie

Dansk Sportspony

Den bedste pony !

0
0
Svar på denne tråd

Ja det
Forfatter: 
Dato:  24-05-2009 13:12

er faktisk ikke så ringe en ide

Det kunne vist meget nemt ende med at blive løsningen, for det ser ikke ud til at det er nemt at finde en trense der er "født" sort/havana brun, med mindre jeg vil betale en mindre formue for den

Helen.

0
0
Svar på denne tråd

stubben....
Forfatter: 
Dato:  24-05-2009 14:13

Stubben laver en. Hvad den hedder husker jeg ikke, men Hooks har den pt den på tilbud, og jeg så den live så sendt som i går.

Jeg har selv en billig model fra globus, den kostede lige over 200 kr, og er i meget blødt og smidig læder. Den fra stubben koster lige over 1000 kr..

Min egen er til salg såhvis det er noget så sendt bare en besked..

Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider