Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Nikon D40 objektiv
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 11:26

Hej.

Jeg ved der sidder nogle kloge hoveder på kameraer herinde, så håber i vil svare mig på et simpelt spørgsmål...

Jeg ønsker mig et større objektiv til mit Nikon D40 kamera, regner med at det bliver i str. 55-200 eller op til 300...

Hvilke skal jeg holde mig fra, og hvad er godt at købe. Gerne med link til et helt eksakt objektiv. (kender stort set intet til teknikken bag det, og ej heller viden om blænde, lukketid osv. så jeg forstår absolut ingenting af de meterlange koder, man kan læse på forskellige sider)

Så hvis der er en der vil være så venlig at skære det ud i pap for mig, hvad jeg skal gå efter, både skrevet på dansk så jeg fatter det, men også med den "kode" eller varemærke det nu går under...

Tusind tak for hjælpen.

"Hvo intet vover - Intet vinder"

Anne Krogh

Ejer af to fantastiske prinsesser: Beauty årg. 2001 (e.Bernstein) og hendes lækre føl årg. 2008 Fazcinating 2B (e. Zardin Firfod)

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 22:10

skal koste så lidt som muligt, og være så godt som muligt

Er ikke prof. nok til at sku op og gi' 5-10.000 for det, men slipper vel ikke særlig meget billigere end 3000.

Men det skal være sådan medium godt,... (til foto på amatørniveau)... jeg er fuldt ud tilfreds med mit Nikon D40 kamera, og det siger jo nok noget om mine krav (hvis man er særlig prof. synes jeg at have ladet mig fortælle det er noget mangelfuldt...)

Men det skal jo bare ku "komme lidt tættere på"... - og så er det vist noget med at med mit kamera, skal man være opmærksom på et eller andet motorværk i objektivet??? ikke sandt... (i kan høre hvor meget jeg ved om skidtet , jeg knipser bare billeder, og håber at fange de gode momenter)

"Hvo intet vover - Intet vinder"

Anne Krogh

Ejer af to fantastiske prinsesser: Beauty årg. 2001 (e.Bernstein) og hendes lækre føl årg. 2008 Fazcinating 2B (e. Zardin Firfod)

0
0
Svar på denne tråd

jeg hopper...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2009 12:34

.. også på her...!!

Er nemlig også på udkig efter et større objektiv men har heler ikke en disse forstand på det :D

Mvh Nanna Sørensen og Bella

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider