Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvilken cremer mm...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 17:37

Hvilken plejemidler kan i anbefale... Pt bruger jeg Vichy fra apoteket, men deres cremer giver mig ikke fugt nok, så vil prøve noget andet.... Men hvad??? Hvad bruger i...

0
0
Svar på denne tråd

jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 18:45

Derma for at undgå parabener, parfume osv osv. Både dag-og natcremen er rigtig god.

Mandelolie er også kanon godt til ansigtet. Det virker måske lidt grænseoverskridende at skulle smøre olie i ansigtet, men det er altså godt :) Især til meget fugtfattig hud. :)

0
0
Svar på denne tråd

God gammel
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 19:10

Nivea. Den i metaldåsen.

Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves

Rideklubben Hammelev og Omegn

9 dage over termin

0
0
Svar på denne tråd

A-derma..........
Forfatter: 
Dato:  21-05-2009 16:58

A-derma ( Exomega)fra apoteket. Køb den fede creme der hedder Face and body til ansigtet. Til kroppen skal du købe A-derma exomega lotion ( i en beholder med pumpe). Der er mange produkter i serien, så få en ekspedient til at hjælpe dig første gang du køber produkterne.

A-derma er selvfølgelig uden perfume og parabener. Superlækker serie til MEGET tør hud.

MVH Britt

med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  21-05-2009 17:24

Matas Grøn Te cremen som jeg synes er supergod til kroppen - og så bruger jeg normalt Avené til ansigtet men pt er det en Dr. Scheller... Den lugter bare ikke ret godt synes jeg

Matas Grøn Te er i øvrigt også uden parabener og uden de 26 mest problematiske parfumestoffer - selv om den altså er parfumeret.

Jeg har også tidligere brugt Vichy - men den er smækfyldt med parabener - og parfume.

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

0
0
Svar på denne tråd

111111
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 14:18

Hvor er det pudsigt, at du ikke får nok fugt med Vichy. Jeg har prøvet rigtig mange forskellige cremer til min ret så tørre ansigtshud, og den eneste, der fungerer for mig, er vichy nutrilugie II.

Men det er jo helt individuelt, hvad der fungerer for en.

Mvh Louise

Salg af fiberpiller fra NAG i Århus

www.springhesteavl.dk

www.floridagolfhuse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 15:19

Jeg bruger decubal til ansigtet.. Synes den giver masser af fugt, uden at fedte, og den trænger hurtig ind :)

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 15:32

Jeg bruger Dermalogicas produkter, skifter lidt mellem deres Skin Smoothing Creme og deres Active Moist. Deres produkter er uden parafume og farvestoffer.

0
0
Svar på denne tråd

Biotherm
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 17:06

Til ansigtet bruger jeg Biotherm Aquasource og syntes det er den eneste, der giver rigtig megen fugt.

Lækker lejlighed med havudsigt og tagterrasse i Bulgarien udlejes

se www.123hjemmeside.dk/bulgarien

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 02:05

Jeg har brugt (både i rens og i creme) både Clinique (ALT for hårdt mod huden), Biotherm (også Aquasorce'en) samt Vichy og er nu på Dr. Schneller, som hidtil virkelig har overrasket mig - både rensemæssigt og i creme - dejlig, blød ren hud; vel og mærket gennemfugtet plus at det ikke koster en formue - thumbs up!

0
0
Svar på denne tråd

Melissa
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 18:51

Jeg bruger Melissas dagcreme til udtørret, fugtfattig hud. Den er god til mig og klarer opgaven på trods af, at jeg har et udendørsjob, hvor ansigtshuden kræver lidt ekstra pleje.

Natcremen er også god og plejende til min hud.

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

Nu med et helt nyt liv.. :-)

Hestens ryg får nedsat cirkulation og ubehag i muskulaturen efter 15 min. med selv den bedst tilpassede sadel! ...

0
0
Svar på denne tråd

Cremer.....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 21:51

Biotherm Aquasource er virkelig god til ansigtet !

Til kroppen kan jeg anbefale Bodybutter fra The Body Shop.

Misundelse er den sandeste form for smiger.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider