Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Ny trailer, hvilken?
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 15:47

Skal snart have anskaffet mig nytrailer, men ved slet ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal stoppe, så håber i kunne inspirere mig lidt.

• Trailer skal være bred, så man nemt har to heste der i. Min 165.
  • Den skal være nem at håndtere alene, både af og pålæsning, samt påspænding på bilen.
  • Den skal helst ikke være meget dyre end 50.000kr.
  • Skal ikke være for stejl i rampen.
  • Skal gerne have udvendig panik udløser på forbom, eller i hvert tilfælde en eller anden sikkerhed her
  • Skal have gummi skilrum.
  • Skal helst ikke være for tung, da der skal kunne læsses to fuldvoksene madammer i den.

Alt ekstra gejl tages selvfølgelig med kys hånd, men er ikke nødvendigt.

Jeg bor i nordjylland, men kan sagtens køre efter det.

Kom med jeres bud, gerne link og hvorfor i synes den er god. Ved godt det ikke er en særlig høj pris, men giv det jeres bedste skud alligevel.

Rider undervisning ved Susan Kjærgård og er STOLT af det

>>>Kursus med Susan Kjærgård i Aalborg.

Se præsentation for mere info<<<

0
0
Svar på denne tråd

BOJ BOJ BOJ
Forfatter: 
Dato:  16-05-2009 12:04

Er dyrere end 50.000 men opfylder alle dine krav. Har selv en, og jeg er meget glad for den.

tjek www.boj.dk jeg har en BOJ Bravo - uden sadelskab.

Man kan bestille den med gennemsigtig plastik skillerum

Sasser

0
0
Svar på denne tråd

trailer
Forfatter: 
Dato:  16-05-2009 22:08

Jeg har en Rapid Humbauer og den er jeg super glad for, den er god bred og lys indeni den har alt det du beskriver, jeg kan nemt håntere den selv. da den har frontudgang er skillevægen delt i to og hver del kan køres til side hver for sig. bommen foran er også delt i to så hvis men er så uheldig den ene hest kommer over kan man nøjes med at udløse den ene bom udefra så man ikke har to løse heste.

jeg har givet 55000 inc påmonteret sparkeplader åndbart net bag til og nummerplader.

Ditte

Hilsen Ditte

Moonie og Lover Boy

2-hestes trailer udlejes i 7171

tlf.nr og info på profil

0
0
Svar på denne tråd

henra trailer
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 09:42

Hej

En trailer jeg synes du skal købe det er en Henra. Det er en vildt god trailer som er stor og lys. Den ligger rigtig godt på vejen. Den kan opfylde alle dine krav. jeg har købt min hos Brian Duborg, www.henra.dk, det er virkelig et godt sted at handle. Der er rigtig god servic og man bliver altid mødt med et smil.

www.henra.dk er der jeg synes du skal købe din trailer.

Held og lykke med købet

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider