Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hair Exetensions
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 12:19

Hej.

Er der nogle der har fået lavet extensions? Hvor og hvad kostede det?

0
0
Svar på denne tråd

Det har jeg...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 12:25

Første gang fik jeg det flettet på langs hovedbunden til 2500. Denne metode vil jeg IKKE anbefale! Når dit hår er flettet så stramt langs hovedbundne har det svært ved at tørre der når du har vasket hår. De løse hår kan ej hellere fælde af. Mit hår var fuldstændig smadret da jeg tog dem ud. Det var i Odense i en afrikanerbutik.

Anden gang fik jeg det lavet ved en frisør i Odense. Gav 5000 kr og hårkvaliteten var SUPER. Begge gange var det ægte hår, men dette mindede meget mere om det skandinaviske og jeg var super glad for det. Det blev sat på med kreatin.

Tredie gang tog jeg til kolding på en klinik. Gav 3500 og fik kinesisk hår på (minder også om vores) og dette var lige så godt som første gang. Samme metode som hos frisøren.

Fjerde gang var det på sjælden hos en privat-person. Dette var også rigtig godt, dog faldt nogle af totterne hurtigt af! Gav 2000 der. Samme system som de to ovennævnte.

Skulle jeg igen, blev det en af de to midterste.

Nord, syd, øst, vest- heste godt, men pinto bedst.

0
0
Svar på denne tråd

extensions
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 19:25

Hej.

Jeg har haft flere forskellige extensions gennem de sidste 4 år.

jeg synes tape on/off systemet er det bedste.

Jeg køber håret på nettet (1800) for 2 baner.

krøller det selv så det passer til mit krølle hår.

og får min søster til at sætte det på.

eller gør det selv.

jeg har snart prøvet det mange gange.

Men det kræver meget pasning og mit skal tørres hver gang det er vasket ellers kan det ta mere end et døgn om at tørre.

men det er også langt.

og så fælder det meget.

søg på nettet der er mange der sætter på for en ok pris.

bare ikke vælg acryl hår, vælg det ægte menneske hår.

Hej fra Lene

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 19:31

ALDRIG igen.

Fik extensions på, super hår kvalitet, og så KANON ud den første dag.

Fik det på med flette metoden. Købte specielt redken shampoo (som er rigtig godt til extensions) men håret blev bare så grimt og faldte af efter en måneds tid.

Så prøvede jeg igen, og samme resultat, og håret kunne ikke bruges igen.

Troede jeg kunne få mit hår langt samtidigt med extensions, tror igen!

Jeg endte med at få mit eget hår ødelagt af flette metoden, fik klippet 10 cm af hos min frisør, og nu er det ENDELIGT vokset ud og blevet langt efter 4 år!

Så for mig ALDRIG ALDRIG igen :)

Min søster skulle selvfølgelig også prøve (trods mine advarsler!) og havde samme resultat.

Havde en veninde som fik på med tape, hun fik en stor grim knold i nakken fordi det klistrede og uglede hendes hår (og hun fik lavet det hos en meget dyr og fornem frisør), på trods af megen pleje.

Hvis man arbejder i en frisør salon eller har mange penge tror jeg godt det kan holde sig pænt, men de ordner det jo også 1 gang om ugen eller sådan noget. Syntes også mange piger putter for lidt hår på så det er meget tydeligt det er falsk og grimt :)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 20:27

jeg købte mine over nettet på www.chekos.dk <-- utroligt god kvalitet.

(gå altid efter ægte hår, det andet er barbiehår og er supergrimt.)

jeg har også haft med tape, dét er jeg ikke så glad for, da de jo også sidder på når man går i bad. De har bedst af at lufttørre, men hvem gider at rende rundt med ca. 45 cm. vårdt hår som er længe om at tørre? .. Derudover er det svært at rede ud så snart det er blevet vådt, og det må ikke vaskes hver dag. Det går alt for hurtigt i stykker, jeg fortryder at jeg ikke købte clip-on fra starten af ..

Nanna

:) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 21:37

Jeg har med keratin metoden og det har jeg haft de sidste 3 år.. det har på ingen måde ødelagt mit hår.. jeg er rigtig glad for det og har givet alt fra 1500 til 3500.. nu får jeg det lavet hos www.beautyontheoutside.dk og det er klart det bedste sted jeg har prøvet..kan varmt anbefales..;-)

Mvh. Christina

I don´t make things difficult.

That´s the way they get, all by themselves.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 21:42

Jeg har med keratin metoden og det har jeg haft de sidste 3 år.. det har på ingen måde ødelagt mit hår.. jeg er rigtig glad for det og har givet alt fra 1500 til 3500.. nu får jeg det lavet hos www.beautyontheoutside.dk og det er klart det bedste sted jeg har prøvet..kan varmt anbefales..;-)

Mvh. Christina

I don´t make things difficult.

That´s the way they get, all by themselves.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 21:45

Been there done that... og skal aldrig prøve det igen. Hvilket mareridt! Spild af penge, så hellere tage en ekstra gang til frisøren for at få en ny smart frisure eller hårfarve! Det er cirka tre år siden jeg forsøgte mig med det, og gav 3500 ,- hvilket var ret dyrt på det tidspunkt, men jeg fik det naturligvis også sat på hos en dygtig frisør. Det og så gelenegle eller lignede skal jeg aldrig mere beskæftige mig med. Spild spild spild af penge..

H i l s e n e r

Mie

med Melonia N, lækker 4 års Tysk sportspony - SÆLGES!

0
0
Svar på denne tråd

Hårpåsætning
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 23:28

Jeg har fået det lavet nok omkring 10 gange :D Ja jeg elsker hair ex :) Og kan fortælle at det er MEGET vigtig at få det lavet i ægte hår. Desværre er der mange frisøre der lyver om deres hår er ægte eller ej og nogle blander det også, derfor går det nogengange galt. Det kan være rigtig svært at se om det er ægte eller ej men når man bliver erfaren kan man mærke det med det samme, så mit råd til dig er at du skal have en der har erfaren med til at kunne se om frisøren fortæller sandheden osv. Jeg bruger en afrikaner som ligger på¨Frederiksberg og som er meget billig 1800 dog uden klip :D Men hun har noget virkelig godt hår kvalitet og så er hun dygtig. Hun laver flette metode og tot metode.

Til Mck Det kan UMLIGT have været god kvalitet s hår du har haft på hvis det KUN har været pænt i 1 dag. De gode steder jeg kender og som jeg har selv har prøvet har holdt i mindst 3 måneder enkelte op til 6 måneder :) Så tror ikke på dit hår har været helt i orden.

Jeg har engang prøvet at få sat hår på hos en af de førende frisøre herhjemme som er kendt for at lave det på de kendte TAK ja jeg gav 8000 kr for det og det lignede @!#$ efter 14 dage, fandt så ud af at jeg var blevet snydt og at håret var halvt ægte og halvt syntetisk, så desværre kan man ikke stole en skid på de frisøre vi har herhjemme så mit råd find en der kan anbefalde dig en de har været glade for :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 23:20

Jeg har også fået det lavet hos en anerkendt frisør i odense, har givet 5000 ,- for det hele samlet. Det så supergodt ud, og jeg har været super glad for det - men i og med at mit eget hår vokser utroligt hurtigt kan jeg ikke have det i i mere end en måned før det skal sættes om. Og det koster ca. 1500 ,- hver gang, og det har jeg simpelthen ikke råd til.

Desuden er mit eget hår ekstremt fint, så det tørrer helt ud og falder af når jeg reder det hvis jeg ikke behandler det med hårkure og balsam hver dag. Desværre må du kun vaske det hver anden dag, så jeg har været nødt til at klippe over halvdelen af mit hår af efter jeg har fået dem ud.

Den eneste metode jeg kan anbefale, er clips metoden. Det skader ikke dit eget hår, og så er det handy at du kan nøjes med at bruge det når du har lyst :)

Sagde Maria,

Med Miss Molly Sarkin.

3 - værelses lejlighed i Odense C søges pr. 1/4 2009 af to unge studerende.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider