Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Erfaringer med Leisue Mix - evt. alterna
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 18:02

Hejsa

Nu har jeg i 3 mdr. fodret min hoppe med Leisure Mix fra Brogaarden, roepiller og lucerne. Wrap ad libitum.

Da jeg fik hende var hun fin og blank i pelsen, men efterhånden synes jeg hun er meget mat i pelsen, og har svært ved at smide vinterpelsen??

Har altid selv haft blandet mit foder, og aldrig før haft problemer med "matte" heste?!

Er der andre der har lignende erfaringer med Leisure Mix??

Hoppen er krybbebider så evt. andet foder skal være egnet til krybbebidere.

Desuden bryder hun sig ikke om roepiller og lucerne.

Har du/i evt. andet bud på foder til en krybbebider man selv blander??

Mvh

Janni

OPALER sælges - rå eller slebne. Kontakt mig for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har kun
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 07:27

Gode erfaringer med Leisure Mix, men du vil kunne bruge disse produkter istedet.

Equine Sensitive: brogaarden.eu/script/site/ page.asp?mod=shop&func...d=63&cid=2

ERS-Pellets: brogaarden.eu/script/site/ page.asp?mod=shop&func...d=64&cid=2

Fibre-Beet: brogaarden.eu/script/site/ page.asp?mod=shop&func...d=71&cid=2

Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves

Rideklubben Hammelev og Omegn

3 dage til termin

0
0
Svar på denne tråd

leisure mix
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 08:26

Jeg har rigtig gode erfaringer med leisure mix. Vores selskabshest har haft en flot blank pels både vinter og sommer siden han er begyndt at få leisure mix. Tilmed har han nemt ved at fælde af.

Prøv at ringe til brogaarden, måske kan de hjælpe med noget foder der passer bedre til din hest.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også prøvet leisure mix
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 13:49

Jeg har brugt Leisure mix til mine to heste, men stoppede igen,da de også blev grimme og kedelige i pelsen, samt min vallak begyndte at smide sko, noget han aldrig før har gjort.

Jeg har en hest, der er meget sensibel i maven, og efter flere kolik anfald prøvede jeg så leisure mix til dem begge to..

Jeg er efterfølgende skiftet til Equifirst, deres basic. Og nu har jeg to heste, der skinner så det batter, og min vallak har ikke msidt en sko i meget lang tid.. så det får fra mig.

Det er heller ikke ret store mængder man skal give af det.. min hoppe får 1 kg samt ca. 10 kg. wrap pr. dag, og min vallak får 1,5 kg samt 12 kg. wrap ca. og de ser rigtig pæne ud.

MONICA & ROSSO
nu også med Sussi Solskin

{>

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 20:21

bruger det lige nu og syntes det fungerer rigtig godt. Hun får Leisure mix, hø og det græs hun kan æde med mundkurv de timer hun er ude. Og hun ser fin ud, kom fin af med vinterpelsen og det hele, så her fungere det rigtig fint

Hyggegehsja

Renana

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider