Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sikkerhedsvest - hvilket mærke kan I anbefa
Forfatter: 
Dato:  16-07-2004 11:55
Jeg skal jo i den allernærmeste-snarlige fremtid op på Lulu for aller første gang :-D
Hun er jo en sød lille guldklump, men 2. piloten her vil gerne investerer i en sikkerhedsvest - for en sikkerheds skyld.

Hvilke mærker kan I anbefale?
Erfaringer?!?

;-D Chris, Fjederfoden & Grislingen

Alle er vi krummer i livets store kagedåse - undtagen mig, jeg er en lille lækker chokolademarengs
- Garfield
0
0
Svar på denne tråd

Det kommer an på hvordan.......
Forfatter: 
Dato:  16-07-2004 16:15
du er bygget, og hvad og hvor meget du skal bruge den.

Jeg prøvede en hulens masse sikkerhedsvest i beta 3 klassen, førend jeg fandt den jeg ville have. Kan ikke lige huske hvad den hedder, men kostede mig 1799 kr.

Mit "problem" var at jeg skulle/skal bruge den til bla. distance, så den skulle virkelig være til at holde ud at have på i mange timer. Og det kunne jeg simpelthen ikke med de billige mærker, da de forhindrede mig i at bruge armene korrekt.

Skulle jeg kun have brugt den til lidt banespring og lidt tilridning i starten, så ville jeg med glæde have købt en Beta 3 af de "billige"/tilbudsmærker.

Så prøv dig lidt frem, og se hvad der passer dig. Men husk at Beta 3 er den højeste sikkerhedskategori, mens 1'eren nærmest bare er en polstret vest.

MVH Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

du skal prøve dig frem.
Forfatter: 
Dato:  16-07-2004 20:16

der findes mange forskellige modeller men vælg en beta 3 da den om få år er den eneste som er tilladt at ride med til stævner.

imc
livet er herligt
nyd det mens du kan
0
0
Svar på denne tråd

Beta 3
Forfatter: 
Dato:  17-07-2004 14:08
Jeg tror at mærket er lige meget, så længe du vælger en der er Beta 3 godkendt.

Hovedsagen er at den har den godkendelse og at den passer til DIG.

Jeg er VÆLDIG glad for min (som jeg ikek lige husker navnet på) men vi er jo ikek lgiefrem ens bygget, så det er ikke sikkert at netop DEN facon også ville sidde behageligt på dig :-)

Glæder mig til at høre om tilridningen :-)
£isbeth & Baloo
The truth is rarely pure and never simple.
~Oscar Wilde~

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider