Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Greenguard = slidsår
Forfatter: 
Dato:  02-05-2009 23:26

nu har min haflinger vallak gået med sin greenguard mundkurv i en kort periode men har allerede fået et stort slidsår på undermulen...

andre der har oplevet dette??

gode råd søges da jeg gerne vil have at min pony skal kunne komme på græs sammen med alle sine venner frem for at stå helt alene på jordfold...

hjælp haster...

vil det hjælpe at han får den rigtige grime til mundkurven??? det skal lige siges at det kun er på undermulen han har fået det...

Hilsen Jeanette

Ejer af skøn haffe...
0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 06:42

Noget, som jeg har oplevet, og jeg har brugt GG i nogle år nu på almindelig grime. Det er først i år, at jeg har købt en GG-grime.

Prøv at justere den lidt, og ellers må du prøve med GG-grime.

Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves

Rideklubben Hammelev og Omegn

7 dage til termin

0
0
Svar på denne tråd

formning.....
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 10:16

Jeg havde heller ikke problemer med min gg mundkurv (den nye kasseformede model) sidste år. Men havde problemer med den i nylon fra Shires. Man skulle kunne forme mundkurven ved enten at lægge den i varmt vand eller varme den med føntørreren. Det tror jeg så gælder den gamle model. Jeg kan ikke helt se, hvad man skulle få ud af at ændre på formen på den nye. Men det kan nok være svært at regne ud lige, hvad der skal til.

0
0
Svar på denne tråd

akjsdhakjs
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 17:54

Jeg har netop købt en greenguard (den gamle model) til min hoppe (tinker) - og det er det bedste køb jeg længe har gjort :)

På den gamle model er der kun opbøjede sider foran og i siderne - mens der på den nye (kasseformede model) også er en opbøjet side bagpå.

Jeg har dog også købt GG-grime - så det hele sidder perfekt (skulle ikke nyde noget af forsøget om det gik uden).

Er det den nye model og har du kun haft den i kort tid (og har bon/faktura endnu) må det være muligt at bytte den til den gamle model som er anderledes bygget (og for mig at se må kunne gnave mindre).

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 18:19

Jeg har den der minder omen kasse... nu har jeg prøet at bøje den lidt ned ad samt lagt noget lam ind på den nederste... han er grådig og det er det der gør at han får slidsår... har løsnet mundkuren fuldstædig og han spiser heldigvis stadig i midten af kurven... var bange for at han bare ville møffe sin mule ud imellem remmene... det ser dog ud til at være løsningen nu..

har samtidig bestilt en mundkurv og grime så det passer sammen :)nu krydser jeg fingre for jeg vil helst have at han skal blive sammen med sin flok (venner)...

Hilsen Jeanette

Ejer af skøn haffe...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider